Aluekoordinaattoreiden uutiskirje Akkuna, tietosuojaseloste

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n aluekoordinaattoreiden Yhdistysposti Akkuna on kerran kuukaudessa ilmestyvä kooste ajankohtaisista yhdistystoiminnan ja kehitysvamma-alan uutisista ja tiedotteista. Uutiskirje lähetetään sähköisesti joka kuukauden alussa.

Uutiskirjeen tilaajaksi voi liittyä kuka tahansa. Uutiskirjeen saajaksi liitytään lähettämällä sähköposti ”tilaa Akkuna” aluekoordinaattori Jonna Suhoselle osoitteeseen jonna.suhonen@tukiliitto.fi.  Kerätyt tiedot on tarkoitettu ainoastaan Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n Akkuna-uutiskirjettä varten.

Rekisteri koostuu sähköisesti lähetetyistä tiedoista, jotka kirjataan uutiskirje Akkunan tiedotuslistaan.

Rekisterin käyttöoikeus on vain Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n palveluksessa olevilla ja niillä määritellyillä henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään. Heillä on käytössään käyttäjätunnukset ja salasanat. Rekisteriä ylläpitävillä henkilöillä on salassapitovelvollisuus.

Rekisteriin tietonsa lähettäneellä on oikeus saada tarkistaa lähettämänsä itseään koskevat tiedot, oikeus vaatia virheellisen tiedon oikaisua sekä muutoin turvautua henkilötietolaissa turvattuihin oikeuksiinsa. Pyyntö tulee osoittaa rekisterinpitäjälle.

Rekisterin rekisterinpitäjä on Kehitysvammaisten Tukiliitto ry. Yhteyshenkilönä toimii aluekoordinaattori Jonna Suhonen.