hero_image.alt

Lahjoita

Yhdessä olemme enemmän! Tukiliitto vahvistuu yksittäisten ihmisten osallistumisesta ja lahjoituksista. Yhdenvertaisuus ei ole maailmassa valmiina, se vaatii tekoja.

Monta tapaa tukea toimintaamme

Lahjoita MobilePay -mobiilimaksuna lyhytnumeroon 50270

Lahjoita tekstiviestillä

Lahjoita 20 euroa lähettämällä tekstiviesti KOHTAAMUT20 numeroon 16499.
Lahjoita 10 euroa lähettämällä tekstiviesti KOHTAAMUT numeroon 16499.

Lahjoita

Huomaathan, että maksaessasi suoraan lahjoita napin kautta verkkomaksulla on siinä näkyvä tilinumero eri, kuin alla. Maksut tulevat Tukiliiton tilille käytössämme olevan Checkout palvelun tilin kautta. Palvelun käyttö on turvallista ja rahat ohjautuvat oikeaan kohteeseen Tukiliitolle.

Lahjoita tilisiirtona

Nordea IBAN FI49 1146 3007 2069 12. Käytä viitenumeroa lahjoituksesi kohdistamiseksi.

• 60008 – kehitysvammaisten ihmisten oikeuksien puolustaminen
  • 30012 – vertaistukea lapsiperheille
  • 67506 – Malike – toimintavälineitä vaikeasti vammaisille ihmisille

Rahankeräyslupa

Poliisihallituksen Kehitysvammaisten Tukiliitolle myöntämän rahankeräysluvan numero on RA/2019/191. Lupa on myönnetty 28.2.2019. Rahankeräyslupa on voimassa 1.4.2019 – 31.3.2021 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Tukiliiton kauppa- ja lahjoittajarekisteri

Mitä toimintaa haluat tukea?

Kehitysvammaisten ihmisten oikeuksien puolustaminen

Avioparin romanttinen hetki. Susanna ja Tomi Tuominen viihtyivät nuotion ääressä.

Sinun lahjoituksesi avulla voimme auttaa ihmisiä saamaan tarvitsemansa palvelut. Annamme palveluihin ja tukeen liittyvää lakineuvontaa, vaadimme oikeuksien toteutumista, vaikutamme lainsäädäntöön, päättäjiin ja viranomaisiin sekä toimimme vammaisten ihmisten äänitorvena yhteiskunnassa. Järjestämme myös koulutuksia kehitysvammaisten henkilöiden omien taitojen tukemiseksi.

Teemme työtä paremman tulevaisuuden puolesta, mutta autamme myös tämän päivän ongelmissa. Lahjoituksellasi voit auttaa rakentamaan maailmaa, jossa kaikki kuuluvat joukkoon, yhdenvertaisina.

Vertaistukea lapsiperheille

Kehitysvammaisten tukiliitto. Tiituksen lähipiiri. Tiitus Taivalmäki. Kuvattu 3.12.2015 Ikaalisissa. Kuva: Laura Vesa

Vertaistuki antaa voimaa eikä sitä voi korvata ammattilaisten antamalla avulla. Yhteistoiminta muiden, vastaavaa tilannetta elävien perheiden kanssa on suuri voimanlähde kehitysvammaisten tai tukea tarvitsevien lasten ja nuorten vanhemmille ja läheisille.

Perheiden tapaamisissa vanhemmat saavat jakaa kokemuksiaan, saavat tietoa ja lapsilla on omaa ikäryhmänsä mukaista toimintaa ohjaajien kanssa. Lapset ja nuoret pääsevät omassa ryhmässään tekemään asioita ja saamaan uusia kokemuksia. Yhdellä perhetapaamisella voi olla käänteentekevä vaikutus perheen elämään, sillä tapaamisista tuodaan tuliaisena uusia työkaluja arkeen. Sinun tuellasi järjestämme vertaistukitapaamisia ja kurssitoimintaa perheille. Samalla lahjoitat perheille jaksamista arkeen.

Malike – toimintavälineitä vaikeasti vammaisille ihmisille

Malikkeen tarkoituksena on tarjota erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille sekä lisätä tietoa ja vaikuttaa heidän osallistumistaan ja osallisuuttaan edistäviin asioihin.

Lahjoittamalla annat vaikeasti vammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille mahdollisuuden liikkumisen riemuun. Sinun avullasi voimme hankkia toimintavälineitä, joiden avulla vaikeasti vammaiset ihmiset pääsevät ensimmäistä kertaa elämässään esimerkiksi liikkumaan metsässä, katsomaan tähtitaivasta rannalle, matkustamaan tai vaikka pulkkamäkeen koko perheen voimin. Lahjoituksesi antaa paljon enemmän kuin pelkän toimintavälineen. Annat valtavan ilon, riemun ja tunteen yhteenkuulumisesta.

Perusta oma keräys!

Voit olla mukana vahvistamassa Tukiliiton vertaistuki- ja neuvontatyötä

Oma verkkokeräys on helppo tapa auttaa. Voit perustaa oman keräyksen juhlistamaan merkkipäivääsi, kirittämään urheilusuoritustasi tai haastamaan muita mukaan tukemaan Tukiliiton toimintaa.

Perusta oma keräyksesi helposti sivuillamme tai osallistu jo valmiiseen keräykseen. Esimerkilläsi kannustat myös muita toimimaan. Haasta mukaan ystävät, sukulaiset, joukkuekaverit tai kollegasi ja pyydä heitä haastamaan omat verkostonsa mukaan.

Voit perustaa keräyksen myös yksityisenä, mikäli et halua julkista keräystä.

Rakenna kanssamme kaikkien yhteistä maailmaa!

Aloita oma keräys

Jokaisella nuorella on oikeus haaveilla hyvästä elämästä ja ikiomasta tulevaisuudesta. Kodista, työstä, toimeentulosta, harrastuksista, ihmissuhteista ja rakkaudesta. Valinnoista. #kohtaamut

Voit auttaa monella eri tavalla. Valitse juuri sinulle sopivin.

Annan mielelläni lisätietoja, ota yhteyttä!

Risto Burman.

Risto Burman

Puhelinnumero: 050 5569 900

Sähköposti: risto.burman@tukiliitto.fi

Twitterissä käytän tunnusta @ristoburman.

Katja Korpela

varainhankinnan koordinaattori

Puhelinnumero: 040 1985 144

Sähköposti: katja.korpela@tukiliitto.fi

Lahjoittaja, ota minuun yhteyttä.
Vastaan myös Tukiliiton yritysyhteistyöstä.

Rakennetaan yhdessä parempi maailma!

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori