hero_image.alt

Tue toimintaamme

Yhdessä olemme enemmän! Tukiliitto vahvistuu yksittäisten ihmisten osallistumisesta ja lahjoituksista. Yhdenvertaisuus ei ole maailmassa valmiina, se vaatii tekoja.

Kehitysvammaisille aikuisille ja lapsille kuuluvat yhdenvertaisesti kaikki samat perus- ja ihmisoikeudet kuin muillekin ihmisille.

Tukiliiton toiminnan perustana ovat perus- ja ihmisoikeudet. Keskeisimpiä perus- ja ihmisoikeuksia ovat oikeus yhdenvertaisuuteen, syrjinnän kielto ja oikeus riittäviin sosiaali- ja terveyspalveluihin.

Mitä toimintaa haluat tukea?

Kehitysvammaisten ihmisten oikeuksien puolustaminen

Avioparin romanttinen hetki. Susanna ja Tomi Tuominen viihtyivät nuotion ääressä.

Sinun lahjoituksesi avulla voimme auttaa ihmisiä saamaan tarvitsemansa palvelut. Annamme palveluihin ja tukeen liittyvää lakineuvontaa, vaadimme oikeuksien toteutumista, vaikutamme lainsäädäntöön, päättäjiin ja viranomaisiin sekä toimimme vammaisten ihmisten äänitorvena yhteiskunnassa. Järjestämme myös koulutuksia kehitysvammaisten henkilöiden omien taitojen tukemiseksi.

Teemme työtä paremman tulevaisuuden puolesta, mutta autamme myös tämän päivän ongelmissa. Lahjoituksellasi voit auttaa rakentamaan maailmaa, jossa kaikki kuuluvat joukkoon, yhdenvertaisina.

Vertaistukea lapsiperheille

Kehitysvammaisten tukiliitto. Tiituksen lähipiiri. Tiitus Taivalmäki. Kuvattu 3.12.2015 Ikaalisissa. Kuva: Laura Vesa

Vertaistuki antaa voimaa eikä sitä voi korvata ammattilaisten antamalla avulla. Yhteistoiminta muiden, vastaavaa tilannetta elävien perheiden kanssa on suuri voimanlähde kehitysvammaisten tai tukea tarvitsevien lasten ja nuorten vanhemmille ja läheisille.

Perheiden tapaamisissa vanhemmat saavat jakaa kokemuksiaan, saavat tietoa ja lapsilla on omaa ikäryhmänsä mukaista toimintaa ohjaajien kanssa. Lapset ja nuoret pääsevät omassa ryhmässään tekemään asioita ja saamaan uusia kokemuksia. Yhdellä perhetapaamisella voi olla käänteentekevä vaikutus perheen elämään, sillä tapaamisista tuodaan tuliaisena uusia työkaluja arkeen. Sinun tuellasi järjestämme vertaistukitapaamisia ja kurssitoimintaa perheille. Samalla lahjoitat perheille jaksamista arkeen.

Malike – toimintavälineitä vaikeasti vammaisille ihmisille

Malikkeen tarkoituksena on tarjota erilaisia osallistumisen mahdollisuuksia vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille sekä lisätä tietoa ja vaikuttaa heidän osallistumistaan ja osallisuuttaan edistäviin asioihin.

Lahjoittamalla annat vaikeasti vammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille mahdollisuuden liikkumisen riemuun. Sinun avullasi voimme hankkia toimintavälineitä, joiden avulla vaikeasti vammaiset ihmiset pääsevät ensimmäistä kertaa elämässään esimerkiksi liikkumaan metsässä, katsomaan tähtitaivasta rannalle, matkustamaan tai vaikka pulkkamäkeen koko perheen voimin. Lahjoituksesi antaa paljon enemmän kuin pelkän toimintavälineen. Annat valtavan ilon, riemun ja tunteen yhteenkuulumisesta.

Jokaisella nuorella on oikeus haaveilla hyvästä elämästä ja ikiomasta tulevaisuudesta. Kodista, työstä, toimeentulosta, harrastuksista, ihmissuhteista ja rakkaudesta. Valinnoista. #kohtaamut

Voit auttaa monella eri tavalla. Valitse juuri sinulle sopivin.

Annan mielelläni lisätietoja, ota yhteyttä!

Risto Burman.

Risto Burman

Puhelinnumero: 050 5569 900

Sähköposti: risto.burman@tukiliitto.fi

Twitterissä käytän tunnusta @ristoburman.

Katja Strömberg

varainhankinnan koordinaattori

Puhelinnumero: 040 1985 144

Sähköposti: katja.stromberg@tukiliitto.fi

Lahjoittaja, ota minuun yhteyttä.
Vastaan myös Tukiliiton yritysyhteistyöstä.

Rakennetaan yhdessä parempi maailma!

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori