Uutiskirje, tietosuojaseloste

Tukiliiton uutiskirje on kerran viikossa ilmestyvä kooste kehitysvamma-alan ajankohtaisista uutisista. Uutiskirjeen tilaajaksi voi liittyä kuka tahansa.

Uutiskirjeen saajaksi liitytään täyttämällä Tukiliiton kotisivulla oleva lomake. Kerätyt tiedot on tarkoitettu ainoastaan Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n uutiskirjettä varten.

Rekisteri koostuu sähköisesti annetuista tiedoista, jotka kirjataan Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n uutiskirjerekisteriin.

Rekisteriä säilytetään sähköisessä muodossa. Rekisterin käyttöoikeus on vain Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n palveluksessa olevilla ja niillä määritellyillä henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään. Heillä on käytössään käyttäjätunnukset ja salasanat. Rekisteriä ylläpitävillä henkilöillä on salassapitovelvollisuus.

Rekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.

Rekisteriin tietonsa lähettäneellä on oikeus saada tarkistaa lähettämänsä itseään koskevat tiedot, oikeus vaatia virheellisen tiedon oikaisua sekä muutoin turvautua henkilötietolaissa turvattuihin oikeuksiinsa. Pyyntö tulee osoittaa rekisterinpitäjälle.

Rekisterin rekisterinpitäjä on Kehitysvammaisten Tukiliitto ry. Yhteyshenkilönä toimii Jaana Teräväinen.

Voit tilata Tukiliiton uutiskirjeen tästä linkistä.