Siirry sisältöön
Yhdistysaktiivit Taru Vilander (vas.), Tuula Karsikko ja Pekka Pokkinen keräsivät Ei myytävänä! -kansalaisaloitteeseen nimiä syyskuussa 2017. Mikkelin kauppakeskus Stellassa kertyi muutamassa tunnissa yli sata kannatusilmoitusta.

Tukiliitto vaikuttaa

Tukiliitto vaikuttaa lakien valmisteluun ja toimeenpanoon sekä kehitysvammaisten ihmisten kannalta tärkeisiin palveluihin.

Kehitysvammaisten Tukiliitto vaikuttaa lainvalmisteluprosesseihin, lakien toimeenpanoon sekä kehitysvammaisten ihmisten kannalta tärkeisiin palveluihin muun muassa julkaisutoiminnalla, mediayhteistyöllä, aktiivisella toiminnalla sosiaalisessa mediassa sekä verkostoitumalla niin paikallisesti, valtakunnallisesti kuin maailmanlaajuisestikin. Olemme mukana keskeisissä lainsäädäntöä uudistavissa työryhmissä ja verkostoissa, joissa vaikutetaan samalla palvelujärjestelmän kehittämiseen.

Tällä sivulle olemme koonneet ajankohtaisia teemoja, joihin vaikutamme erityisen tiiviisti tai joita seuraamme juuri nyt aktiivisesti.

Tukiliiton lausunnot ja kannanotot

""

Jutta Keski-Korhonen

Vaikuttamistyön johtaja

Puhelinnumero: 050 3775 040

Sähköposti: jutta.keski-korhonen@tukiliitto.fi

Vastaan Tukiliiton vaikuttamistyöstä ja teen sitä valtakunnallisella tasolla. En anna lakineuvontapalvelua.

Twitterissä käytän tunnusta @JuttaKeskiK

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori