""

Tukea

Tarjoamme ammattilaisen tukea ja vertaistukea harvinaisten sairauksien kanssa eläville. Tuemme myös harvinaissairaita työssään kohtaavia ammattilaisia.

Tarjoamme keskustelutukea ja ohjausta liittyen harvinaisiin ja perinnöllisiin sairauksiin harvinaissairaiden lasten vanhemmille ja muille läheisille, itse harvinaissairaille sekä ammattilaisille. Erityisperhetyöllä tuemme perheitä ja heidän lähellä työskenteleviä ammattilaisia silloin, kun lapsella on etenevä, varhaiseen kuolemaan johtava sairaus. Tietosisältöisiä kursseja järjestämme harvinaista sairautta sairastavien nuorten perheille sekä perheille, joissa lapsella on halkio sekä nuorille, joilla on halkio.

Vertaistuella on oma tärkeä roolinsa monien harvinaissairaiden elämässä. Autamme löytämään vertaistukea hyvinkin harvinaisiin sairauksiin ja mahdollistamme toisten samassa tilanteessa elävien tapaamisen järjestämällä muun muassa vertaistapaamisia harvinaisille diagnoosiryhmille, nuorille, sisaruksille ja isovanhemmille, kasvotusten ja verkossa.

Tutustu tukipalveluihimme ja ole yhteydessä, autamme aina mielellämme!

Lisätietoa:

Sanna Kalmari

vertaistoiminnan koordinaattori, Harvinaiskeskus Norio

Puhelinnumero: 044 7700 146

Sähköposti: sanna.kalmari@tukiliitto.fi

Vastaan Harvinaiskeskus Norion vertaistukitoiminnasta ja sosiaalisesta mediasta. Hoidan vertaistukirekisteriä ja autan vertaistukiryhmien löytymisessä.

Ulla Parisaari

perinnöllisyyshoitaja, Harvinaiskeskus Norio

Puhelinnumero: 044 5765 439

Sähköposti: ulla.parisaari@tukiliitto.fi

Tarjoan keskustelutukea ja ohjausta harvinaisiin ja perinnöllisiin sairauksiin liittyvissä kysymyksissä ja pohdinnoissa harvinaissairaille, heidän läheisilleen ja ammattilaisille.

Jenni Pesola

suunnittelija, Harvinaiskeskus Norio

Puhelinnumero: 0408347852

Sähköposti: jenni.pesola@tukiliitto.fi

Vastaan vertaistapaamisista harvinaissairaille ja heidän perheillensä sekä Erityinen sisaruus -toiminnasta.

Johanna Valkonen

kurssivastaava, Harvinaiskeskus Norio

Puhelinnumero: 044 7767 615

Sähköposti: johanna.valkonen@tukiliitto.fi

Vastaan harvinaista sairautta sairastavien nuorten perhekursseista, halkiokursseista sekä Harvinaiskeskus Norion tuetuista lomista. Voit olla minuun yhteydessä myös harvinaista sairautta sairastavien nuorten vertaistukeen liittyvissä asioissa.

Janne Vartiainen

erityisperhetyöntekijä, Harvinaiskeskus Norio

Puhelinnumero: 0500 773 201

Sähköposti: janne.vartiainen@tukiliitto.fi

Vastaan erityisperhetyöstä perheille, jossa lapsella on etenevä ja varhaiseen kuolemaan johtava harvinainen sairaus.

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori