Kyselyt

Tervetuloa vastaamaan Tukiliiton kyselyihin.

Sivua päivitetään (7.1.2019).

Kysely Tukiliiton kotisivujen käyttäjille

Kehitysvammaisten Tukiliiton kotisivujen osoite on www.tukiliitto.fi. Sivuille on koottu tietoa palveluista ja tuesta, Tukiliiton toiminnasta ja ihmisten kokemuksista elämänkaaren eri vaiheissa. Sivujen tarkoitus on palvella perheitä, kehitysvammaisia ihmisiä ja kaikkia, jotka tarvitsevat samankaltaista tukea sekä alan ammattilaisia ja suurta yleisöä.

Vastaamalla kyselyyn autat meitä kehittämään kotisivuja. Arvomme vastaajien kesken pieniä palkintoja.

Kyselyyn pääset tästä linkistä:
Kotisivukysely 2019

Kysely Tukiviestin lukijoille

Tukiviesti on Kehitysvammaisten Tukiliiton jäsenlehti, joka puolustaa kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia, osallisuutta ja täysivaltaista kansalaisuutta. Yleiskielinen lehti kertoo vammaisten ihmisten, heidän perheidensä ja läheistensä todellisuudesta elämänkaaren eri vaiheissa. Ihmisten kokemukset ja tarinat ovat Tukiviestin sivuilla yhtä tärkeitä kuin tieto muuttuvasta lainsäädännöstä ja palvelujärjestelmästä. Lehti on lukijoilleen tiedonlähde ja väylä yhteisöön, jakamiseen ja vertaistukeen. Jokaiseen lehteen kootaan tietopaketti Tukiliiton ja yhdistysten toiminnasta.

Vastaamalla kyselyyn autat meitä kehittämään lehteä. Arvomme vastaajien kesken pieniä palkintoja.

Kyselyyn pääset linkistä:
Tukiviesti-kysely

Kuvituskuvassa Eija Rantanen ja Erja Korhonen Kohtaa Mut -tapahtumassa 4.12.2018 Iltalinjalla Tampereella. Kuvaaja Laura Vesa.