Kyselyt

Tervetuloa vastaamaan Tukiliiton kyselyihin.

1.
Kysely Tukiliiton kotisivujen käyttäjille (avoin)

Kehitysvammaisten Tukiliiton kotisivujen osoite on www.tukiliitto.fi. Sivuille on koottu tietoa palveluista ja tuesta, Tukiliiton toiminnasta ja ihmisten kokemuksista elämänkaaren eri vaiheissa. Sivujen tarkoitus on palvella perheitä, kehitysvammaisia ihmisiä ja kaikkia, jotka tarvitsevat samankaltaista tukea sekä alan ammattilaisia ja suurta yleisöä.

Vastaamalla kyselyyn autat meitä kehittämään kotisivuja. Arvomme vastaajien kesken pieniä palkintoja.

Kyselyyn pääset tästä linkistä:
Kotisivukysely 2019

2.
Kysely Tukiviestin lukijoille

Tukiviesti on Kehitysvammaisten Tukiliiton jäsenlehti, joka puolustaa kehitysvammaisten ihmisten oikeuksia, osallisuutta ja täysivaltaista kansalaisuutta. Yleiskielinen lehti kertoo vammaisten ihmisten, heidän perheidensä ja läheistensä todellisuudesta elämänkaaren eri vaiheissa. Ihmisten kokemukset ja tarinat ovat Tukiviestin sivuilla yhtä tärkeitä kuin tieto muuttuvasta lainsäädännöstä ja palvelujärjestelmästä. Lehti on lukijoilleen tiedonlähde ja väylä yhteisöön, jakamiseen ja vertaistukeen. Jokaiseen lehteen kootaan tietopaketti Tukiliiton ja yhdistysten toiminnasta.

Vastaamalla kyselyyn autat meitä kehittämään lehteä. Arvomme vastaajien kesken pieniä palkintoja.

Kyselyyn pääset linkistä:
Tukiviesti-kysely

3.
Kysely Leijan lukijoille

Selkokielinen aikakauslehti Leija
on kehitysvammaisten nuorten ja aikuisten oma lehti.
Leijassa kerrotaan ajankohtaisia asioita,
lukijoiden omia tarinoita, runoja ja mielipiteitä.
Lehden kirjeenvaihtoilmoituksista voi löytää
itselleen kaverin tai kumppanin.

Vastaamalla kyselyyn autat meitä
kehittämään lehteä.
Arvomme vastaajien kesken
pieniä palkintoja.

Kyselyyn pääset linkistä:
Leija-kysely

4.
Kysely netin ja somen käytöstä (kysely on päättynyt 31.3.2019)

Kehitysvammaisilta nuorilta ja aikuisilta pyydettiin vastauksia kyselyyn netin ja somen käytöstä. Kyselyn ovat tehneet Verneri.net, Me Itse ry ja Leija.Kyselyyn toivotaan vastauksia myös niiltä kehitysvammaisilta ihmisiltä, jotka eivät käytä nettiä. Lue lisää sivulta:
www.tukiliitto.fi/ajankohtaista/kysely-netin-ja-somen-kaytosta

5.
Kysely yhdistyksille (kysely on päättynyt 10.3.2019)

Tukiliitto kehittää vaikuttamistyön tukimalleja yhdistysten käyttöön. Osana tähän liittyvää selvitystyötä on tehty kysely, joka on tarkoitettu tukipiirien ja paikallisyhdistysten puheenjohtajille ja sihteereille. Lue lisää sivulta:
www.tukiliitto.fi/ajankohtaista/kysely-yhdistyksille

6.
Tukiliiton yhdistyskyselyt (vuosittain)

Kehitysvammaisten Tukiliitto toteuttaa vuosittain jäsenyhdistyksilleen sähköisen kyselyn yhdistysten toiminnasta. Lue lisää sivulta:
www.tukiliitto.fi/haku/Yhdistyskyselyt

Kuvituskuvassa Eija Rantanen ja Erja Korhonen Kohtaa Mut -tapahtumassa 4.12.2018 Iltalinjalla Tampereella. Kuvaaja Laura Vesa.