Töihin Tukiliittoon

Tällä sivulla kerrotaan Tukiliiton avoimista työpaikoista.

Avoin työpaikka: ALUEKOORDINAATTORI, TAMPEREEN toimipisteeseemme

Oletko järjestötyön ammattilainen ja dynaaminen kehittäjä?

Etsimme jäsenyhdistysten toiminnan tueksi aluekoordinaattoria, jonka vastuualueena on Pirkanmaa, Satakunta, Keski-Suomi ja Pohjanmaan maakunnat. Aluekoordinaattorin tehtävässä koulutat, tuet yhdistyksiä toimintansa kehittämisessä ja autat mm. alueellisessa ja paikallisessa vaikuttamistyössä. Teet tiivistä yhteistyötä kolmen muun aluekoordinaattorin kanssa. Lähiesimiehenäsi on johtava aluekoordinaattori, jonka toimisto on Oulussa. Työsuhteesi alkaa mieluiten elo-syyskuun vaihteessa ja työsopimus on toistaiseksi voimassa oleva.

• Odotamme, että sinulla korkeakoulututkinto ja järjestötoiminnan kokemusta vähintään kolme vuotta.
  • Työtehtävä edellyttää kehittämisosaamista, viestinnän valmiuksia, vammaisten henkilöiden palvelujärjestelmän ja sosiaaliturvan tuntemusta sekä kiinnostusta verkossa tapahtuvien tukimuotojen kehittämiseen.
  • Tehtävä edellyttää myös hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja, organisointikykyä, aktiivista ja joustavaa työotetta sekä kykyä itsenäiseen työhön.
  • Työhön sisältyy ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustamista.
  • Järjestössä noudatetaan Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta ja tehtävä kuuluu vaativuusryhmään 5.

Lisätietoja tehtävästä antaa kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti, lea.vaitti@tukiliitto.fi tai puhelimitse 31.5. klo 12-15 ja 3.6. klo 12-15. Jos olet kiinnostunut tehtävistä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja cv 14.6.2019 mennessä kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaittille lea.vaitti@tukiliitto.fi

Työhaastattelut pidetään 24.-25.6.Tulppaanitalossa Tampereella, Pinninkatu 51. Haastatteluiden jälkeen muutamat hakijat kutsutaan soveltuvuusarviointeihin.

Ohjaajaksi Tukiliiton tapahtumiin?

Tukiliitto järjestää koulutusta, kursseja, valmennusta, vertaistapaamisia ja tuettuja lomia kehitysvammaisille ihmisille, heidän perheilleen ja läheisilleen. Kyseisiä tapahtumia järjestetään eri puolilla Suomea. Tapahtumiin palkataan tilapäistyövoimaksi ohjaajia. Työ voi kestää yhdestä kuuteen päivään.

Ohjaajien työkuvana kursseilla ja ryhmätapaamisissa on tukea, ohjata, avustaa ohjelmaan osallistumisessa. Osallistujia tuetaan itsenäiseen ja omaehtoiseen toimintaan. Ohjaajat työskentelevät niin lasten, nuorten kuin aikuistenkin kanssa.

Ohjaajina voivat toimia täysi-ikäiset, motivoituneet ja vastuuntuntoiset henkilöt. Ammattitutkinto/työkokemus katsotaan eduksi. Tukiliitto haastattelee hakijat ja perehdyttää heitä kurssilaisten ohjaukseen.

Kaikkia kehitysvammaisten aikuisten ja lasten kanssa työskenteleviä edellytetään esittämään lasten kanssa työskentelevien rikostaustaote.

Ohjaajan oppaasta voit lukea lisää ohjaajan työstä ja työsuhdeasioista.

Saat halutetassi PDF-version Ohjaajan oppaasta Tukiliiton työntekijältä.

Voit hakea Tukiliiton ohjaajaksi täyttämällä tilapäistyöntekijän hakulomakkeen.

Lisätietoa voit kysellä myös Taija Humistolta.