hero_image.alt

Töihin Tukiliittoon

Tällä sivulla kerrotaan Tukiliiton avoimista työpaikoista.

Etsimme Tampereen toimipisteeseemme

PROJEKTIPÄÄLLIKKÖÄ
Verkkoauttamisen hankkeeseen (Tuleva 2018 – 2020) haetaan projektipäällikköä 1.3.2018 – 30.12.2020 väliselle ajalle Tampereelle.

Hankkeessa tuotetaan verkkokursseja ja verkkovapaaehtoistoimintaa perheille, joiden perheenjäsenellä on kehitysvamma tai muita oppimiseen ja ymmärtämiseen liittyviä tuen tarpeita. Hankkeen tavoitteena on parantaa vanhempien kykyä tukea nuorensa itsenäistymisprosessia ja lisätä vanhempien osaamista toimia muuttuvassa tuen ja palveluiden kentässä. Yhteistyökumppaneita hankkeessa ovat Kehitysvammaisten Palvelusäätiö, Autismiliitto, Kehitysvammatuki 57 ja Suomen Mielenterveysseuran Tukinet-palvelu.

Projektipäällikkö

• Vastaa toiminnan kokonaisuudesta, tavoitteiden saavuttamisesta ja yhteistyösuhteista.
  • Työtehtävä edellyttää vankkaa hankejohtamiseen liittyvää osaamista, kokemusta verkossa tapahtuvasta koulutuksesta tai vapaaehtoistyöstä sekä tietoa perheiden ja vammaisten henkilöiden palveluista.
  • Tehtävä edellyttää myös innovatiivisuutta sekä erinomaisia yhteistyötaitoja.
  • Eduksi katsomme kehitysvamma-alan, järjestötyön tuntemuksen sekä viestintätaidot.
  • Odotamme, että sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto, joustava työote, mahdollisuus tehdä ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustaa tarvittaessa.

Lisätietoja antaa kansalaistoiminnan päällikkö Lea Vaitti maanantaina 22.1. klo 13 – 18, puhelin 050 5288 386.

Jos olet kiinnostunut tehtävästä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja cv 31.1.2018 mennessä lea.vaitti@tukiliitto.fi. Haastattelut tehtävään pidetään 5.2. Tulppaanitalossa, Pinninkatu 51, Tampere.

. . .

Tilapäistyöntekijöiden eli ohjaajajien haku on auki koko ajan. Hakulomake ja lisätietoja alla.

Ohjaajaksi Tukiliiton tapahtumiin?

Tukiliitto järjestää koulutusta, kursseja, valmennusta, vertaistapaamisia ja tuettuja lomia kehitysvammaisille ihmisille, heidän perheilleen ja läheisilleen. Kyseisiä tapahtumia järjestetään eri puolilla Suomea. Tapahtumiin palkataan tilapäistyövoimaksi ohjaajia. Työ voi kestää yhdestä kuuteen päivään.

Ohjaajien työkuvana kursseilla ja ryhmätapaamisissa on tukea, ohjata, avustaa ohjelmaan osallistumisessa. Osallistujia tuetaan itsenäiseen ja omaehtoiseen toimintaan. Ohjaajat työskentelevät niin lasten, nuorten kuin aikuistenkin kanssa.

Ohjaajina voivat toimia täysi-ikäiset, motivoituneet ja vastuuntuntoiset henkilöt. Ammattitutkinto/työkokemus katsotaan eduksi. Tukiliitto haastattelee hakijat ja perehdyttää heitä kurssilaisten ohjaukseen.

Kaikkia kehitysvammaisten aikuisten ja lasten kanssa työskenteleviä edellytetään esittämään lasten kanssa työskentelevien rikostaustaote.

Ohjaajan oppaasta voit lukea lisää ohjaajan työstä ja työsuhdeasioista.

Asiasanat: Avoimet työpaikat

Saat halutetassi PDF-version Ohjaajan oppaasta Tukiliiton työntekijältä.

Voit hakea Tukiliiton ohjaajaksi täyttämällä tilapäistyöntekijän hakulomakkeen.

Lisätietoa voit kysellä myös Taija Humistolta.

Taija Humisto.

Taija Humisto

Projektipäällikkö

Puhelinnumero: 040 707 8990

Sähköposti: taija.humisto@tukiliitto.fi

Lisätiedot:
Vahvistu vanhempana -hanke.

MAHTI-kurssilla: ”Halusimme parantaa Emilian ja muun perheen välistä kommunikaatiota”

Tietoa, yhteistä kieltä, vertaiskokemuksia ja laatuaikaa. Emilian perhe löysi sopeutumisvalmennuskurssilta tärkeitä tuliaisia arkeen.

0 Ostoskori