hero_image.alt

Toimintaa yhteistyössä

Malikkeelle tulee paljon erilaisia yhteistyöpyyntöjä. Näemme yhteistyön voimavarana ja vaikuttavan toiminnan edellytyksenä. Yhteistyötä tehdään laajoissa verkostoissa diagnoosirajat ylittäen. Yhteistyöllä pyrimme tavoitteelliseen ja vaikuttavaan toimintaan. Yhtenä tärkeänä tavoitteena on tukea alueellisen verkoston yhteistyötä ja toimintavälineiden hankintaa, jotta vastaavaa toimintaa voidaan toteuttaa alueellisesti myös tulevaisuudessa. Arvostamme yhteistyötä, joissa on useita kumppaneita, esimerkiksi yhdistyksiä, hankkeita, kunnan liikuntatoimia ja oppilaitoksia.

Pidämme asiantuntijapuheenvuoroja, neuvomme ja ohjaamme toimintavälineiden käytössä ja hankinnassa sekä tarjoamme toimintavälineiden kokeilumahdollisuuksia. Olemme erityisen mielellämme mukana kaikille avoimissa, alueellisissa ja valtakunnallisissa tapahtumissa mahdollistamassa vaikeasti vammaisten ihmisten osallistumista toimintavälineiden avulla. Tavoitteenamme on vaikuttaa siihen, että tapahtumista tulee entistä saavutettavampia.

Oletteko järjestämässä tapahtumaa, perhetapaamista, retkeä tai koulutusta, jossa on mukana vaikeasti vammaisia lapsia ja aikuisia? Onko mielessänne joku kaikille avoin tapahtuma, johon voisimme yhdessä osallistua ja edistää näin vaikeasti vammaisten ihmisten osallisuutta?

Otathan hyvissä ajoin yhteyttä, suunnitellaan yhdessä lisää!?

Susanna Tero.

Susanna Tero

Malike-toiminnan esimies

Puhelinnumero: 050 5561 273

Sähköposti: susanna.tero@tukiliitto.fi

Malike-keskus
Sumeliuksenkatu 18 B, 3. krs

Malike-keskuksen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. viestintä ja yhteistyöpyynnöt.

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori