Malikkeelle Sohlbergin säätiöltä osa-apuraha

Päivikki ja Sakari Sohlbergin säätiö on myöntänyt Malikkeelle 20 000 euron osa-apurahan "Toimintavälineet vaikeasti vammaisen lapsen kasvun ja osallistumisen tukena varhaiskasvatuksessa" -hankkeeseen.

Päivikki ja Sakari Sohlbergin säätiö myönsi apurahoja lasten, nuorten ja vanhusten hyvinvointia edistävien projektien ja toimintamallien kehittämiseen, toteuttamiseen ja palveluiden saavutettavaksi tekemiseen. Apurahoja myönnettiin pääasiassa kolmannen sektorin toimijoille nuoriso- ja vanhustyöhön. Osa rahoitetuista hankkeista on ruohonjuuritason toimintaa, joka vaikuttaa välittömästi apurahan kohteena olevien ihmisten elinpiiriin. Lue lisää sivulta
Päivikki ja Sakari Sohlbergin säätiö

Tukiliiton toimintaan myönnettiin kaksi apurahaa

Kehitysvammaisten Tukiliitto ja Malike-toiminta kiittävät lämpimästi myönnetystä tuesta. Apurahat tulivat hankkeille:

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry
Malike-toiminta. Toimintavälineet kasvun ja osallistumisen tukena varhaiskasvatuksessa -hanke

Päivikki ja Sakari Sohlbergin säätiön 20 000 euron suuruinen osa-apuraha on myönnetty Malikkeelle Toimintavälineet vaikeasti vammaisen lapsen kasvun ja osallistumisen tukena varhaiskasvatuksessa -hankkeeseen. Apuraha käytetään varhaiskasvatukseen soveltuvien toimintavälineiden hankintaan. Lisäksi hankkeessa on tarkoitus tuottaa digiopas varhaiskasvatukseen soveltuvista lasten osallistumista ja osallisuutta lisäävistä toimintavälineistä sekä muun rahoituksen järjestyessä myös videoita.

Toinen, 5000 euron apuraha myönnettiin Kehitysvammaisten Tukiliiton ”Miten minusta tulee minä? Verkkotietoisku ja vertaiskeskustelu kehitysvammaisen nuoren identiteetin muodostumisesta ja seksuaalisuudesta läheisille -hankkeelle. Voit lukea hankkeesta lisää Tukiliiton ajankohtaisuutisesta.