Erityinen joululahja -kampanja

Vaikeasti vammaiselle lapselle pääsy pulkkamäkeen ei ole itsestäänselvyys. Lahjoittamalla autat.

Anna lapselle lahjaksi osallistumisen iloa

Vuoden lähestyessä loppuaan haluamme herättää niin yksityishenkilöt kuin yrityksetkin tukemaan vaikeasti vammaisia lapsia kotimaassamme. Osallistu Malikkeen Erityinen joululahja -kampanjaan lahjoittamalla valitsemasi summa, jolla annat vaikeasti vammaiselle lapselle mahdollisuuden yhdenvertaiseen tekemiseen yhdessä muiden kanssa.

Lahjoituksellasi hankimme korttikampanjaamme kauniita kortteja, joita myymällä perhe tai taho voi kerätä toimintavälineen omaksi mahdollistamaan vaikeasti vammaisen lapsen/nuoren arjen iloja ja osallistumisen mahdollisuuksia.

”Uskon, että voimme Upseen avulla päästä koko perhe liikkeelle ja saada yhteisiä kokemuksia, tuntea yhteenkuuluvuutta ja tasavertaisuutta.”

Lahjoittamalla annat vaikeasti vammaisille lapsille ja nuorille mahdollisuuden liikkumisen riemuun

Korttikampanjamme on käynnistynyt vuonna 2008 ja toimii aktiivisesti edelleen. Lokakuun 2021 lopussa jo 275 henkilöä/tahoa on saanut toimintavälineen omakseen. Korona-aika on selvästi lisännyt korttikampanjan kysyntää, sillä vuoden 2021 aikana keräämään on lähtenyt yli 30 henkilöä/tahoa, ja heistä 24 on jo saanut välineensä tai odottaa juuri sen saapumista. Ylivoimaisesti suosituin toimintaväline on Snow Comfort -kelkka, joka mahdollistaa vaikeasti vammaisen lapsen ja nuoren osallistumisen talviliikunnan riemuihin, pääsyn pulkkamäkeen ja luistelemaan.

”Kelkka on ollut meidän arjessamme tosi iso juttu. Viime vuonna, kun täällä Pohjanmaalla oli kelit tosi sateisia ja loskaisia, emme olisi voineet kulkea rattailla ollenkaan.”

Lähde mukaan tekemään hyvää ja osallistu Erityinen joululahja -kampanjaamme

Pienelläkin lahjoituksella on suuri vaikutus!

Lahjoita MobilePay-maksuna

Lyhytnumeromme on  22242.

Lahjoita tilisiirtona

Nordea IBAN FI49 1146 3007 2069 12. Käytä viitenumeroa 67506.

Rahankeräyslupa

Poliisihallituksen Kehitysvammaisten Tukiliitolle myöntämän rahankeräysluvan numero on RA/2021/535. Lupa on myönnetty toistaiseksi koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Rekisteriseloste

Kortit: Nova Tampere Oy