Malike valittu Partioaitan Ympäristöbonuksen keräyskohteeksi

Ympäristöbonustilaisuudessa 20.1.2022 julkaistiin vuoden 2022 Ympäristöbonuksen kohteet, joille kuluvan vuoden aikana kerättävä Ympäristöbonus jaetaan ensi vuoden alussa.

Malike on yksi viidestä vuoden 2022 Ympäristöbonuksen keräyskohteesta

Osallistuimme viime vuonna äänestykseen, jossa kahdentoista ehdokkaan joukosta valittiin 5 eniten ääniä saanutta Partioaitan Ympäristöbonuskohteeksi vuodelle 2022. Äänestys päättyi 20.12.2021 ja tulokset julkaistiin jännittävässä torstai-iltaisessa Ympäristöbonustilaisuudessa kuukautta myöhemmin, 20.1.2022. Malike nousi äänestyksessä sijalle 4 ja huippuhienojen äänestyslukujen siivittämänä tulimme valituksi vuoden 2022 ympäristöbonuskohteeksi!

Partioaitan lahjoitussumma muodostuu yrityksen kanta-asiakasjärjestelmän, 365-klubin, kautta tehdyistä ostoista, joista 1 % ohjataan hyväntekeväisyyteen Ympäristöbonuksena. Ympäristöbonus jaetaan luonnonsuojelu- ja yhteiskuntavastuukohteille, jotka klubilaiset ovat valinneet äänestämällä.

Meille on tärkeää, että asiakkaamme tietävät, mihin Ympäristöbonusta kerätään. Julkistamme uudet kohteet heti vuoden alussa, joten 365-klubilaiset tietävät tarkalleen, mille kohteille lahjoitamme 1 % heidän ostostensa loppusummasta, Partioaitan toimitusjohtaja Nina Ehrnrooth kertoo.

Tänä vuonna kertyvästä Ympäristöbonuksesta Partioaitta jakaa jokaiselle viidelle Ympäristöbonuskohteelle 20 % osuuden. Viime vuoden kohteille jaettu summa oli yhteensä huikeat 163 546 euroa. Vuoden 2022 kohteina ovat Luonnonperintösäätiö, Mielenterveyden keskusliitto, Suomen luonnonsuojeluliitto, Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta sekä Pidä Saaristo Siistinä ry.

Valtavan suuri kiitos kaikille äänestäjillemme! Tulevalla lahjoituksella tulemme hankkimaan maastoliikkumiseen soveltuvia toimintavälineitä ja maastopyörätuoleja, joilla vaikeasti vammaiset lapset pääsevät yhdenvertaisesti luontoon ja kansallispoluillemme.

Voit lukea lisää Ympäristöbonuksesta Partioaitan sivuilta tästä linkistä (aukeaa uuteen ikkunaan).

Perhe Malikkeen järjestämällä Hossan vaelluksella 2018. Kuva: Malike
Välineellä on väliä! Perhe Malikkeen järjestämällä Hossan vaelluksella 2018. Kuva: Malike