Ihminen saa neuvoja tabletin käyttöön.

Verkko voittaa välimatkat (vinkit)

Lue tästä vinkit, kun opettelet käyttämään nettiä.

Digimaailma kuuluu kaikille

Internet, tietokoneet ja älylaitteet ovat nykyään iso osa elämää. Netissä pidetään yhteyttä ystäviin, hoidetaan virallisia asioita, etsitään tietoa ja tehdään paljon muuta.

Digitaalinen maailma kuuluu meille kaikille. Uuden teknologian mahdollisuudet ovat erityisen tärkeitä monelle vammaiselle henkilölle: juttelu kavereiden kanssa verkossa onnistuu, vaikka liikkuminen tai puhuminen olisi vaikeaa. Netissä on myös mahdollista kotoa käsin tutustua uusiin, samanhenkisiin ihmisiin.

Digitaalinen maailma kuuluu meille kaikille, vaikka uudet asiat voivat hämmentää aluksi. Lue vinkit!

Uudet asiat voivat myös jännittää ja hämmentää. Osaanko käyttää tablettikonetta? Voiko verkossa olla huijareita? Mitä uskallan kertoa asioistani Facebookissa?

Tämä sivusto antaa vastauksia joihinkin digimaailman herättämiin kysymyksiin. Muista myös, että voit aina kysyä neuvoa läheisiltä. Kaverit, sukulaiset ja ohjaajat auttavat varmasti mielellään uusien laitteiden ja netin käytössä.

Hauskaa matkaa uuden teknologian ihmeelliseen maailmaan!

Verkko voittaa välimatkat -tekstit Mari Vehmanen ja kuvat Laura Vesa.

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori