Tukiliiton liittokokous 18.5.2019

16.01.2019

Liittokokousta edeltää koulutuspäivä ja iltatilaisuus perjantaina 17.5.2019. Kokous on lauantaina 18.5.2019. Kaikki tapahtumat järjestetään Tampereella.

Liittokokouksessa jäsenet käyttävät Tukiliiton ylintä päätösvaltaa. Liittokokous kokoontuu joka vuosi. Se valitsee liittohallituksen uudet jäsenet ja käsittelee vuosikertomuksen. Liittokokous käsittelee myös tulevan vuoden toimintasuunnitelman ja tekee näin päätöksiä tulevasta.

Liittokokousta edeltää koulutuspäivä ja iltatilaisuus perjantaina 17.5.2019. Kokous on lauantaina 18.5.2019. Kaikki tapahtumat ovat Tampereella. Ilmoittautuminen päättyy 10.4.2019.

Materiaalit kokoussivulla
Liittokokousmateriaaleja päivitetään sivullamme osoitteessa
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/liittokokous

Aktiivinen yhdistystoiminta tulevaisuudessa -koulutus perjantaina 17.5.2019 Tulppaanitalossa (Tampere)

Järjestöpäivä on tarkoitettu Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n jäsenyhdistysten puheenjohtajille, sihteereille, yhdistysaktiiveille sekä työntekijöille. Järjestöpäivän pääteemat ovat 1) varainhankinta, 2) vapaaehtoistoiminta sekä 3) paikallinen ja alueellinen vaikuttamistoiminta. Tulppaanitalolle mahtuu 70 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Sähköinen ilmoittautumislinkki avautuu helmikuussa.

Iltatilaisuus perjantaina 17.5.2019 Tampere-talossa

Perjantaina on kello 17.30 alkaen Kulttuurista hyvinvointia -tapahtuma. Tilaisuudessa tarjolla teatteria, tanssia ja kuvataidetta. Tule nauttimaan ja keskustelemaan kulttuurin ja taiteen tekemisestä yhdessä. Illallinen alkaa kello 19. Tapahtuman ja illallisen yhteishinta 50 euroa. Ilmoittautuminen iltatapahtumaan on liittokokoukseen ilmoittautumisen yhteydessä.

Liittokokous lauantaina 18.5.2019, Tampere-talossa

Vuosittain kokoontuvassa liittokokouksessa jäsenet käyttävät Tukiliiton ylintä päätösvaltaa. Liittokokouksessa käsitellään yhdistyslain ja liiton sääntöjen edellyttämät asiat sekä muut liittohallituksen liittokokoukselle tuomat esitykset. Se valitsee liittohallituksen uudet jäsenet ja käsittelee vuosikertomuksen. Liittokokous käsittelee myös tulevan vuoden toimintasuunnitelman ja tekee näin päätöksiä tulevasta. Liittokokouskutsu lähetetään jäsenyhdistyksille viikolla 7, liittokokousposti yhdistysten edustajille lähetetään viikolla 18.

Päivä alkaa kello 9 valtakirjojen tarkastuksella ja ilmoittautumisella. Sen jälkeen ja aikana on mahdollista seurata selkokielistä ennakko-opastusta kokouksen kulusta.

Kokouspäivä alkaa kello 10. Kokouksen välissä nautitaan lounas kello 12. Kokous jatkuu yhdeltä päättyen kello 16 päätöskahveihin.

Tilaisuuksien tarkemmat tiedot päivitetään sivulle
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/liittokokous