Karstulan kehitysvammaisten tuki ry on koolla taas.

Testamenttilahjoitus

Perintö, jolla on merkitystä.

Testamenttilahjoituksilla Tukiliitto on vuosien varrella voinut auttaa monia kehitysvammaisia ihmisiä ja heidän läheisiään. Olemme voineet jakaa mm. suoria apurahoja kehitysvammaisten ihmisten tai ryhmien harrastuksiin, järjestää kursseja, jakaa toiminta-avustuksia jäsenyhdistyksille, jotta ne ovat voineet järjestää virkistystoimintaa kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille ja heidän läheisilleen. Testamenttilahjoitukset mahdollistavat paljon toimintaa, jota ei muuten voisi toteuttaa.

Kiitämme lämpimästi kaikkia lahjoittajia, jotka ovat tehneet tämän mahdolliseksi. Mikäli harkitset testamenttilahjoituksen tekemistä Kehitysvammaisten Tukiliitolle, saat kauttamme yhteystiedot lakimiehelle, joka voi auttaa sinua maksutta testamenttiasiakirjan laatimisessa.

Yksi teko auttaa ja tuo iloa suurelle joukolle ihmisiä

Perhe Pärnänen halusi, että kun heistä aika jättää, heiltä jäävä varallisuus käytetään kehitysvammaisten ihmisten hyödyksi ja iloksi. Lue Tukiviestin 5/2016 juttu, jossa kerrotaan, mitä Keski-Suomen alueella on saatu aikaan Pärnäsen perheen testamenttilahjoituksella: Hyvän teon pitkät jäljet

Mirja Martelan oma toive testamentin suhteen oli se, että rahat käytettäisiin kehitysvammaisten ihmisten virkistysmahdollisuuksiin. Lue Mirja Martelan tarina: Serkkuni Mirja

”On suurenmoinen asia, että yhdistys saa osansa tästä lahjoituksesta. Muistamme lämmöllä lahjoittajia.”

Tekemällä testamentin voit vielä kuolemasi jälkeen toteuttaa tahtoasi ja korostaa tärkeiksi katsomiasi arvoja. Mikäli koet kehitysvammaisten ihmisten ja heidän läheistensä asiat itsellesi tärkeiksi, voit olla kanssamme rakentamassa kaikkien yhteistä maailmaa ja muistaa testamentissasi Kehitysvammaisten Tukiliittoa tai jotain jäsenyhdistystämme. Pienikin testamenttilahjoitus on merkittävä ja sillä saadaan paljon hyvää aikaan. Näin yksi hyvä teko synnyttää ympärilleen lisää hyviä tekoja.

Testamenttilahjoitukset mahdollistavat paljon toimintaa, jota ei muuten voisi toteuttaa. #lämminkiitos #kohtaamut

Autan sinua mielelläni, ota yhteyttä.

Risto Burman.

Risto Burman

Puhelinnumero: 050 5569 900

Sähköposti: risto.burman@tukiliitto.fi

Twitterissä käytän tunnusta @ristoburman.

Hyvän teon pitkät jäljet

Ajankohtaista

Pärnäsen perheen testamenttilahjoitus on jo nyt tuottanut paljon iloa sadoille ihmisille Keski-Suomen alueella. Vaikutus jatkuu vuodesta...

Lue lisää aiheesta Hyvän teon pitkät jäljet