Yritysyhteistyö

Yrityksesi voi auttaa monella tavalla. Ota yhteyttä, niin pohditaan yhdessä, mikä on teille paras tapa auttaa!

Yhteistyö yritysten kanssa on meille tärkeää, koska tarvitsemme toiminnassamme erilaisia palveluja, tuotteita ja yritysten osaamista. Uskomme vahvasti siihen, että yhteistyössä on voimaa, voimme oppia toisiltamme ja saavuttaa enemmän yhdessä. Tässä joitakin esimerkkejä, miten yritys voi helposti tulla mukaan ja tukea toimintaamme.

Yritys voi:

• Lahjoittaa rahaa tai järjestää työporukan kanssa rahankeräystempauksen.
  • Sponsoroida tapahtumiamme tai tukituotteitamme.
  • Lahjoittaa omaa osaamistaan käyttöömme ja me voimme jakaa osaamistamme teille.
  • Ryhtyä Tukiliiton tukijaksi tai kannatusjäseneksi.
  • Ostaa ilmoitustilaa Tukiviesti-lehdestämme ja näin tavoittaa mahdollisia uusia asiakkaita.
  • Kampanjoida yhdessä meidän kanssa tai lahjoittaa osan myyntituotteen hinnasta tai tapahtuman tuotosta Tukiliiton toimintaan.
  • Yrityksen henkilöstö voi tulla tekemään vapaaehtoistyötä esimerkiksi johonkin tapahtumaan. Löydät yritystäsi lähinnä olevan yhdistyksemme täältä, josta voit kysyä vapaaehtoisena toimimisesta.
  • Kehittää kansamme täysin uuden tavan auttaa, kehittää palvelua tai tuotetta. Tämä onnistuu parhaiten pitkäjänteisessä kumppanuudessa.

Miten yrityksesi haluaisi auttaa ja edistää kehitysvammaisten ihmisten ja heidän läheistensä elämää? Tapoja on monia. Ota rohkeasti yhteyttä, niin pohditaan yhdessä, mikä olisi teille paras tapa auttaa!