Merkkipäivälahjoitus

Tee merkkipäiväsi kunniaksi lahjoitus yhdessä juhlavieraidesi kanssa.

Juhlapäiväsi kunniaksi voit tukea tärkeää toimintaa kehitysvammaisten ihmisten ja heidän perheidensä hyväksi. Kukkatervehdysten ja lahjojen sijaan voit pyytää juhlavieraitasi lahjoittamaan Kehitysvammaisten Tukiliitolle. Näin voit viestittää sinulle tärkeästä asiasta ja voitte tehdä joukolla hyvää. Tästä jää varmasti lämmin muisto niin sinulle kuin juhlavieraillesi.

Kiitos tuestasi!

Toimi näin:

Ilmoita omat tietosi Kehitysvammaisten Tukiliittoon alla olevan lomakelinkin kautta.

Pyydä juhlakutsussasi tai muussa viestissä merkkipäivääsi juhlivia tekemään huomionosoitukset Kehitysvammaisten Tukiliitolle.
Tilinumeromme on FI49 1146 3007 2069 12.

Pyydä juhlavieraitasi ja onnittelijoitasi kirjoittamaan tilisiirron viestiksi haluamasi tunniste ja onnittelijan/onnittelijoiden nimet.
Esimerkki: Tiina Tukiliitto 50 vuotta, onnittelijan nimi

Jos haluat, lähetämme sinulle tiedon onnittelijoista ja lahjoituksen kokonaissummasta muutama viikko merkkipäiväsi jälkeen. Nämä tiedot on mahdollista toimittaa vain mikäli olet etukäteen ilmoittanut lahjoituksesta lomakkeellamme.

Voit myös juhlapuheessasi pyytää juhlavieraitasi ottamaan puhelimensa esille ja lähettämään 20 euron arvoisen tekstiviestin KOHTAAMUT20 numeroon 16499. Jokainen juhlavieraasi tekee hyvän teon ja porukalla saatte ison summan kerätyksi hyvän asian puolesta.

Lämmin kiitos tuestasi!

Käytämme merkkipäivälahjoitukset kehitysvammaisten ihmisten ja heidän läheistensä hyväksi. Mikäli haluat kohdentaa merkkipäivälahjoituksesi johonkin tiettyyn toimintaan Tukiliitossa tai jonkun jäsenyhdistyksemme toimintaan, ota silloin yhteyttä.