Merkkipäivälahjoitus

Tee merkkipäiväsi kunniaksi lahjoitus yhdessä juhlavieraidesi kanssa.

Kukkatervehdysten ja lahjojen sijaan voit pyytää juhlavieraitasi lahjoittamaan Kehitysvammaisten Tukiliitolle. Näin voit viestittää sinulle tärkeästä asiasta ja voitte tehdä joukolla hyvää. Tästä jää lämmin muisto niin sinulle kuin juhlavieraillesi.

Kiitos tuestasi!

Juhlapäiväni kunniaksi halusin tukea tärkeää toimintaa kehitysvammaisten ihmisten ja heidän perheidensä hyväksi @tukiliitto #Merkkipäivälahjoitus #Tukiliitto #KohtaaMut

Toimi näin:

Vaihtoehto 1

Ilmoita omat tietosi Kehitysvammaisten Tukiliittoon sähköpostilla osoitteeseen toimisto@tukiliitto.fi

Kerro viestissä nimi, sähköposti ja / tai puhelinnumero vastauksemme lähettämistä varten, merkkipäivän päivämäärä ja merkkipäivän viettäjän nimi.

Pyydä juhlakutsussasi tai muussa viestissä merkkipäivääsi juhlivia tekemään huomionosoitukset Kehitysvammaisten Tukiliitolle.
Tilinumeromme on FI49 1146 3007 2069 12.

Pyydä juhlavieraitasi ja onnittelijoitasi kirjoittamaan tilisiirron viestiksi haluamasi tunniste ja onnittelijan/onnittelijoiden nimet.
Esimerkki: Tiina Tukiliitto 50 vuotta, onnittelijan nimi

Jos haluat, lähetämme sinulle tiedon onnittelijoista ja lahjoituksen kokonaissummasta muutama viikko merkkipäiväsi jälkeen. Nämä tiedot on mahdollista toimittaa vain jos olet ilmoittanut etukäteen lahjoituksesta sähköpostilla osoitteeseen toimisto@tukiliitto.fi

Vaihtoehto 2

Voit juhlapuheessasi pyytää juhlavieraitasi ottamaan puhelimensa esille ja lähettämään 20 euron arvoisen tekstiviestin KOHTAAMUT20 numeroon 16499. Jokainen juhlavieraasi tekee hyvän teon ja porukalla saatte ison summan kerätyksi hyvän asian puolesta.

Vaihtoehto 3

Voit aloittaa Tukiliiton lahjoitustyökalun avulla sosiaalisessa mediassa oman merkkipäiväkeräyksen, jossa pyydät lahjoituksia valitsemallesi lahjoituskohteellemme. Voit tukea keräykselläsi esimerkiksi Ukrainan kehitysvammaisia pakolaisia, toimintavälineitä vaikeasti vammaisille järjestävän Malikkeen toimintaa tai kehitysvammaisten oikeuksien puolustamista.

Pääset tutustumaan keräyksiimme ja perustamaan oman keräyksen klikkaamalla tätä linkkiä.

Lämmin kiitos tuestasi!

Käytämme merkkipäivälahjoitukset kehitysvammaisten ihmisten ja heidän läheistensä hyväksi. Mikäli haluat kohdentaa merkkipäivälahjoituksesi johonkin tiettyyn toimintaan Tukiliitossa tai jonkun jäsenyhdistyksemme toimintaan, ota silloin yhteyttä.

Ilmoita merkkipäivälahjoituksestasi lisäämällä pyydetyt tiedot osoitteeseen toimisto@tukiliitto.fi

Lahjoitusten
rekisteriseloste