Harvinaismessut

Harvinaiset-verkosto järjestää virtuaaliset Harvinaismessut kolmipäiväisenä tapahtumana 26. – 28.2.2022.

Harvinaiskeskus Norio on mukana messutapahtumissa ja Noriolla on oma esittelypiste!

Harvinaismessut ovat kaikille avoin, harvinaiskentän toimijoita ja ajankohtaisia aiheita esittelevä verkkotapahtuma, joka pidetään 26. – 28.2. Messut järjestää Harvinaiset-verkosto osana kansainvälistä harvinaisten sairauksien päivän tietoisuuskampanjaa. Messujen ohjelmassa on muun muassa teemoitettuja asiantuntijaluentoja ja -keskusteluja sekä eri harvinaistoimijoiden ja -toimintojen esittelyä.

Poimintoja ohjelmasta

26.2. lauantai

• 14.15 Miten vaikutetaan, mikä vaikuttaa? Kristina Franck, suunnittelija, Harvinaiskeskus Norio, KVTL

27.2. sunnuntai