Töihin Tukiliittoon: Elämä omaksi -hanke (Oulu, Rovaniemi)

31.05.2021

Syksyllä käynnistyy Tukiliiton kaksivuotinen ”Elämä omaksi” -ESR-hanke Lapin ja Koillismaan alueella. Palkkaamme hankesuunnittelijoita Ouluun ja Rovaniemelle. Lisäksi hankkeeseen palkataan myöhemmin osa-aikaisia työntekijöitä toteuttamaan toimintaa.

Kehitysvammaisten Tukiliitto etsii
hankesuunnittelijoita Ouluun ja Rovaniemelle

Syksyllä käynnistyy kaksivuotinen ”Elämä omaksi” -ESR-hanke Lapin ja Koillismaan alueella. Suunnittelijat työskentelevät hankkeessa 1.9.2021 – 30.8.2023. Oulussa työskentelee kaksi suunnittelijaa, joista toinen on 50 %:n työajalla ja Rovaniemellä yksi suunnittelija. Lisäksi hankkeeseen palkataan myöhemmin osa-aikaisia työntekijöitä toteuttamaan toimintaa.

Elämä omaksi -hankkeessa käynnistämme paikallisia ja virtuaalisia kohtaamispaikkoja, Kohtaa mut -kahviloita, sekä tuotamme lyhytkestoisia yksilöllisiä tukiprosesseja tukea tarvitseville nuorille ja aikuisille alueella.

Olet etsimämme työntekijä, mikäli:

• sinulla on kokemusta työskentelystä ihmisten kanssa, joilla on kehitysvamma tai samankaltainen tuen tarve
  • tekemistäsi ohjaa ajatus tukea tarvitsevien ihmisten yhdenvertaisuudesta ja osallisuudesta
  • näet itsesi tukijana, mahdollisuuksien avaajana ja rinnalla kulkijana
  • olet itseohjautuva ja pystyt omalla alueellasi vastaamaan toiminnan suunnittelusta, organisoinnista ja toiminnallisesta toteutuksesta
  • sinulla on osaamista verkkotyöskentelystä ja halu oppia uusia digitaitoja
  • sinulla on hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
  • sinulla on korkeakoulututkinto tai soveltuva koulutus.

Plussaa on, jos sinulta löytyy:

• erityistaitoja kuten luovat menetelmät tai selkokielen ja kuvien käyttö työssäsi
  • kokemusta yhdistys- ja järjestöyhteistyöstä sekä hanke- ja kehittämistyöstä
  • olemassa olevia verkostoja toiminta-alueella.

Työ edellyttää ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustusvalmiutta. Palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa hankepäällikkö Riikka Manninen p. 040 6374 968:

• ma 7.6. kello 14 – 17
  • ke 16.6. kello 9 – 12

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, kuvaa lyhyt video (esim. puhelimella), jossa kerrot ainakin:

• kuka olet?
  • minkälaista kokemusta sinulla on tukea tarvitsevien ihmisten ohjaamisesta?
  • mitä ajattelet tukea tarvitsevien ihmisten yhdenvertaisuudesta ja osallisuudesta?

Lähetä videon linkki ja CV Riikka Manniselle osoitteeseen riikka.manninen@tukiliitto.fi 30.6. mennessä otsikolla Hankesuunnittelija Oulu, Hankesuunnittelija Oulu 50% tai Hankesuunnittelija Rovaniemi riippuen hakemastasi tehtävästä.

Haastattelut pidetään Oulussa ti 3.8. ja Rovaniemellä to 5.8. Ilmoitamme haastatteluun valituille heinäkuun aikana.