Verkkokahvilamme jatkuvat tiistaisin juhannukseen asti

02.06.2020

Peruuntuiko kauan odotettu tapahtuma tai harrastusryhmän pelireissu? Jäikö vertaisryhmäsi tapaamistauolle? Istahda omalle kotisohvalle ja tule Kohtaa mut -verkkokahvilaan. Verkkokahvilaan liittymisestä tehdään mahdollisimman helppoa.

Kohtaa mut -verkkokahvila, eli chat-ryhmäkeskustelu, jatkuu

Verkkokahvila tiistaisin 17 - 19

Tule mukaan

tiistaina 2.6. kello 17 – 19

tiistaina 9.6. kello 17 – 19

tiistaina 16.6. kello 17 – 19

Peruuntuiko kauan odotettu tapahtuma tai harrastusryhmän pelireissu? Jäikö vertaisryhmäsi tapaamistauolle? Istahda omalle kotisohvalle ja tule verkkokahvilaan. Verkkokahvilassamme voit jutella muiden kanssa tämän yllättävän tilanteen vaikutuksista omaan ja perheesi elämään. Kahvilan keskustelu käydään Tukinetissä kirjoittamalla.

Ryhmää vetävät Tukiliiton työntekijät. Haluamme tarjota paikan keskusteluille sekä pohdintojen ja ajatusten jakamiselle nyt, kun muiden tapaaminen ei ole viranomaisten ilmoituksen perusteella suositeltavaa.

Tukiliitolla ja muilla järjestöillä on paljon tukea sekä tietoa tarjolla myös verkossa. Nyt on hyvä tilaisuus hyödyntää verkon mahdollisuuksia.
Tukiliiton tarjonnan löydät tästä.

Yksin ei tarvitse jäädä, kun voit kohdata toiset verkossa. Jos tuntuu siltä, että pitäisi perustaa uusi ryhmä asioiden jakamista ja pohtimista varten, ota yhteyttä Wilma Karikkoon,
wilma.karikko@tukiliitto.fi

Verkkokahvilaan liittymisestä tehdään mahdollisimman helppoa.

Kun verkkokahvila aukeaa, tapahtumasivulle sekä Tukiliiton Facebook-sivulle tulee liittymislinkki, josta pääsee suoraan keskusteluun mukaan.

Pyydä lähipiiristäsi joku avuksi, mikäli tarvitset tukea osallistumiseen verkossa kirjoittamalla käytävään keskusteluun.

Jos tarvitset apua chattiin mukaan pääsemiseksi, voit soittaa 040 6743 631/ Wilma

Chattien mahdollisesta jatkosta toukokuussa tiedotetaan tarpeen mukaan.

Materiaalia keskustelun tueksi

Koronavirus selkokielellä
THL:n selkokieliselle sivulle päivitetään tietoa ja ohjeita koronaviruksesta:
thl.fi/fi

Koronavirus kuvina
Selkosanomat on julkaissut koronaviruksesta tietoa kuvilla tuettuna:
selkosanomat.fi/kuva/

Uutisen kuvat käytettäväksi:
kuvatyokalu.papunet.net/#/muokkaa/1221371

Yle Uutiset selkosuomeksi
Katso ja kuuntele uutiset helpolla suomen kielellä
yle.fi/uutiset/osasto/selkouutiset