Testamenttilahjoitus Me Itse ry:lle

Perintö jolla on merkitystä.

Testamenttilahjoitus

Perintö jolla on merkitystä.

Testamenttilahjoituksilla Me Itse ry voi auttaa monia kehitysvammaisia ihmisiä ja heidän läheisiään. Testamenttilahjoitukset mahdollistavat paljon toimintaa, jota ei muuten voisi toteuttaa. Kiitämme lämpimästi kaikkia lahjoittajia, jotka tukevat toimintaamme.

Yksi teko auttaa ja tuo iloa suurelle joukolle ihmisiä

Perhe Pärnänen halusi, että kun heistä aika jättää, heiltä jäävä varallisuus käytetään kehitysvammaisten ihmisten hyödyksi ja iloksi. Lue Tukiviestin 5/2016 juttu, jossa kerrotaan, mitä Keski-Suomen alueella on saatu aikaan Pärnäsen perheen testamenttilahjoituksella: Hyvän teon pitkät jäljet

Tekemällä testamentin voit vielä kuolemasi jälkeen toteuttaa tahtoasi ja korostaa tärkeiksi katsomiasi arvoja. Mikäli koet kehitysvammaisten ihmisten ja heidän läheistensä asiat itsellesi tärkeiksi, voit olla kanssamme rakentamassa kaikkien yhteistä maailmaa ja muistaa testamentissasi Me Itse ry:tä tai jotain Me Itse ryhmää. Pienikin testamenttilahjoitus on merkittävä ja sillä saadaan paljon hyvää aikaan. Näin yksi hyvä teko synnyttää ympärilleen lisää hyviä tekoja.

Mikäli harkitset testamenttilahjoituksen tekemistä Me Itse ry:lle, saat kauttamme
yhteystiedot lakimiehelle, joka voi auttaa sinua maksutta testamenttiasiakirjan laatimisessa.

Autan sinua mielelläni, ota yhteyttä.

Lisätietoja testamenttiin liittyvistä asioista löytyy Tukiliiton sivuilta.