hero_image.alt

Testamenttilahjoitus Me Itse ry:lle

Testamenttilahjoitus

Perintö jolla on merkitystä.

Testamenttilahjoituksilla Me Itse ry voi auttaa monia kehitysvammaisia ihmisiä ja tukea kehitysvammaisten ihmisten omaa toimintaa. Testamenttilahjoitukset mahdollistavat paljon toimintaa, jota ei muuten voisi toteuttaa. Kiitämme lämpimästi kaikkia lahjoittajia, jotka tukevat toimintaamme.

Yksi teko auttaa ja tuo iloa suurelle joukolle ihmisiä

Tekemällä testamentin voit vielä kuolemasi jälkeen toteuttaa tahtoasi ja korostaa tärkeiksi katsomiasi arvoja. Mikäli koet kehitysvammaisten ihmisten asiat itsellesi tärkeiksi, voit olla kanssamme rakentamassa kaikkien yhteistä maailmaa ja muistaa testamentissasi Me Itse ry:tä tai jotain paikallista Me Itse ry:n ryhmää. Pienikin testamenttilahjoitus on merkittävä ja sillä saadaan paljon hyvää aikaan. Näin yksi hyvä teko synnyttää ympärilleen lisää hyviä tekoja.

Mikäli harkitset testamenttilahjoituksen tekemistä Me Itse ry:lle, saat kauttamme yhteystiedot lakimiehelle, joka voi auttaa sinua maksutta testamenttiasiakirjan laatimisessa.

Autan sinua mielelläni, ota yhteyttä.

Sirkka Nikulainen.

Sirkka Nikulainen

Suunnittelija

Puhelinnumero: 050 4654 656

Sähköposti: sirkka.nikulainen@meitse.fi

Me Itse ry
Pinninkatu 51

Me Itse ry:n toimiston numero on 0400 426 535.

Me Itse ry:n toimistolle voi soittaa
tiistaisin kello 9 – 13,
keskiviikkoisin kello 9 – 13
ja torstaisin kello 9 – 13.

0 Ostoskori