Merkkipäivälahjoitus Me Itse ry:lle

Lahjoituksesta Me Itse ry:n hyväksi jää hyvä mieli.

Merkkipäivälahjoitus

Tee merkkipäiväsi kunniaksi lahjoitus yhdessä juhlavieraidesi kanssa.

Juhlapäiväsi kunniaksi voit tukea tärkeää toimintaa kehitysvammaisten ihmisten ja heidän perheidensä hyväksi. Kukkatervehdysten ja lahjojen sijaan voit pyytää juhlavieraitasi lahjoittamaan Me Itse ry:lle. Näin voit viestittää sinulle tärkeästä asiasta ja voitte tehdä joukolla hyvää. Tästä jää varmasti lämmin muisto niin sinulle kuin juhlavieraillesi.

Toimi näin:

Ilmoita omat tietosi Me Itse ry:lle alla olevan lomakelinkin kautta.
Pyydä juhlakutsussasi tai muussa viestissä merkkipäivääsi juhlivia
tekemään huomionosoitukset Me Itse ry:lle.

Tilinumero on:
IBAN  FI61 1146 3001 0311 91
BIC NDEAFIHH
Viite: 4006

Pyydä juhlavieraitasi ja onnittelijoitasi kirjoittamaan tilisiirron viestiksi haluamasi tunniste ja onnittelijan/onnittelijoiden nimet.

Esimerkki: Mikko Meikäläinen 50 vuotta, onnittelijan nimi

Jos haluat, lähetämme sinulle tiedon onnittelijoista ja lahjoituksen kokonaissummasta muutama viikko merkkipäiväsi jälkeen. Nämä tiedot on mahdollista toimittaa vain, mikäli olet etukäteen ilmoittanut lahjoituksesta lomakkeellamme.

Lämmin kiitos tuestasi!

Käytämme merkkipäivälahjoitukset kehitysvammaisten ihmisten oman toiminnan tukemiseen. Mikäli haluat kohdentaa merkkipäivälahjoituksesi johonkin tiettyyn toimintaan Me Itse ry:ssä tai jonkun Me Itse ryhmän toimintaan, ota silloin yhteyttä.

Ilmoita merkkipäivälahjoituksestasi lisäämällä pyydetyt tiedot lomakkeelle:
Merkkipäivälahjoitus