Siirry sisältöön
On talvi, taustalla näkyy kotateltta ja joki. Kodan edessä seisoo aikuisia ihmisiä ja muutama lapsi istuu rattaissa tai maastopyörätuolissa. Etualalla hiihtokelkkoja, pulkkia ym. toimintavälineitä hangella.

Toimintaa ja koulutuksia

Oletteko järjestämässä tapahtumaa, jossa on mukana vaikeasti vammaisia lapsia ja aikuisia? Tarvitsetteko toimintavälinekoulutusta?

Toimintaa yhteistyössä

Oletteko järjestämässä tapahtumaa, perhetapaamista, retkeä tai koulutusta, jossa on mukana vaikeasti vammaisia lapsia ja aikuisia? Onko mielessänne jokin kaikille avoin tapahtuma, johon voisimme yhdessä osallistua ja edistää näin vaikeasti vammaisten ihmisten osallisuutta?

Teemme yhteistyötä laajoissa verkostoissa diagnoosirajat ylittäen. Yhteistyö on sekä voimavara että vaikuttavan toiminnan edellytys. Eräs tärkeimmistä tavoitteista on tukea alueellisen verkoston yhteistyötä ja toimintavälineiden hankintaa, jotta vastaavaa toimintaa voidaan toteuttaa alueellisesti myös tulevaisuudessa. Arvostamme yhteistyötä, joissa on useita kumppaneita, esimerkiksi yhdistyksiä, hankkeita, kunnan liikuntatoimia ja oppilaitoksia.

Pidämme asiantuntijapuheenvuoroja, neuvomme ja ohjaamme toimintavälineiden käytössä ja hankinnassa sekä tarjoamme toimintavälineiden kokeilumahdollisuuksia. Olemme erityisen mielellämme mukana kaikille avoimissa, alueellisissa ja valtakunnallisissa tapahtumissa mahdollistamassa vaikeasti vammaisten ihmisten osallistumista toimintavälineiden avulla. Tavoitteenamme on vaikuttaa siihen, että tapahtumista tulee entistä saavutettavampia.

Otathan hyvissä ajoin yhteyttä, suunnitellaan yhdessä lisää!

Susanna Tero

Johtava asiantuntija, Malike

Puhelinnumero: 050 5561 273

Sähköposti: susanna.tero@tukiliitto.fi

Malike-keskus
Sumeliuksenkatu 18 B, 3. krs

Malikkeen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. kehittäminen ja yhteistyöpyynnöt.

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori