hero_image.alt

Kokeile toimintavälineitä

Malike tarjoaa neuvontaa toimintavälineiden käyttöön ja hankintaan liittyen. Toimintavälineitä voi kokeilla tapahtumissa ja kursseilla. Niitä voi myös vuokrata lyhytaikaiseen kokeiluun.

• Vuokraamotoiminnan tavoitteena on mahdollistaa toimintavälineiden kokeilu ennen oman välineen hankintaa tai tilapäiseen käyttöön esimerkiksi lomamatkalle.
  • Lyhytaikaisen kokeilun avulla välineiden hankintaa suunnittelevat henkilöt tai tahot (esimerkiksi koulu-, terveys- ja liikuntatoimet sekä ryhmä- ja palvelukodit) voivat varmistaa, että heille hankittava väline on sopiva.
  • Toistuvaan ja jatkuvaan tarpeeseen Malike ei pysty vastaamaan. Toimintavälineet ovat vuokrattavissa, kun ne eivät ole Malikkeen omassa käytössä.
  • Malikkeen vuokraamo Tampereella palvelee toimintavälineiden vuokraajia valtakunnallisesti. Helsingin Apu- ja toimintavälinevuokraamoa ylläpitää Vammaisperheyhdistys Jaatinen ry Malminkartanossa ja Rovaniemen vuokraamoa Kolpeneen palvelukeskus.

Huom! Malike on kiinni 29.6.- 2.8.2020. Emme peri välinevuokria kevään ja kesätauon toimintavälinevarauksista. Välineiden viimeinen lähetyspäivä Matkahuollon kautta on 23.6.2020. Näin varmistamme, että väline on saapunut vuokraajalle ennen lomaamme. Mikäli noudat välineen, viimeinen hakupäivä on 24.6.2020. Välineiden luovutukset teemme mahdollisimman vähäisin lähikontaktein ja mahdollisuuksien mukaan ulkotiloissa. Lisätietoa täältä.

Vuokraamojen yhteystiedot
Antti Tulasalo.

Antti Tulasalo

Toimintavälineneuvoja, Malike

Puhelinnumero: 050 9177 471

Sähköposti: antti.tulasalo@tukiliitto.fi

Malike-keskuksen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. neuvonta, hankinnan ohjaus ja välinepalautteet.

Päivi Ojanen.

Päivi Ojanen

Palveluneuvoja, Malike

Puhelinnumero: 050 5870 084

Sähköposti: paivi.ojanen@tukiliitto.fi

Malike-keskuksen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. neuvonta, ohjaus ja materiaalipyynnöt.

Kari Mäkinen.

Kari Mäkinen

Toimintavälineohjaaja, Malike

Puhelinnumero: 040 1678 555

Sähköposti: kari.makinen@tukiliitto.fi

Malike-keskuksen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. välineiden luovutus, vastaanotto ja huolto.

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori