Siirry sisältöön
Aikuinen ja nuori melovat ilmatäytteisellä kajakilla kauniina kesäpäivänä. Aurinko paistaa ja taustalla näkyy vihreä kaislikko.

Vesille

Toimintavälineratkaisut vesille.

Vesillä liikkuessa on erityisen tärkeää kiinnittää huomiota turvallisuuteen. Älä koskaan sido ketään kiinni alukseen ja varmista muutoinkin vapaa irti pääseminen mahdollisen kaatumisen tapahtuessa. Ensisijainen periaate Malikkeen vesillä liikkumisen välineitä käytettäessä on kuitenkin varmistaa, että käytettävä alus ei kaadu missään olosuhteissa. Sääolosuhteisiin tulee kiinnittää erityistä huomiota ja palata maihin olosuhteiden niin vaatiessa. Useimmat Malikkeen käyttämistä tukiratkaisuista ovat siirrettävissä yleisimpiin kanootteihin ja veneisiin. Varmista kuitenkin, että haluamasi tukiratkaisu voidaan turvallisesti kiinnittää omaan välineeseesi.

Vaikeasti vammaisten ihmisten kanssa vesillä liikuttaessa on lisäksi varmistettava riittävä asiansa osaavien avustajien määrä sekä käytetään aina asianmukaisia veneily-, melonta-, tai pelastusliivejä.

Antti Tulasalo

Toimintavälineneuvoja, Malike

Puhelinnumero: 050 9177 471

Sähköposti: antti.tulasalo@tukiliitto.fi

Malike-keskus
Sumeliuksenkatu 18 B, 3. krs

Malikkeen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. neuvonta, hankinnan ohjaus ja välinepalautteet.

Kari Mäkinen

Toimintavälineohjaaja, Malike

Puhelinnumero: 040 1678 555

Sähköposti: kari.makinen@tukiliitto.fi

Malike-keskus
Sumeliuksenkatu 18 B, 3. krs

Malikkeen puhelinnumero on 040 4839 327.

Tehtäviini kuuluvat mm. välineiden luovutus, vastaanotto ja huolto.

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori