Tähän päivitetään Yhdenvertaisen kaveritoiminnan ajankohtaisia asioita.

Hiljennämme heinäkuussa

• Lomailemme heinäkuussa. Kesällä tavoitat vain Jyväskylän työntekijämme.

Toimintaa ja tapahtumia

• Heinäkuun Hengaamo! Jatkamme Hengaamoa koko heinäkuun. Zoom yhteys on auki keskiviikkoisin 17-18. Heinäkuun Hengaamossa luvassa pientä ohjelmaa. Lue lisää Tukiliiton Tapahtumat sivulta.
  • Otamme jälleen hakemuksia vastaan livekaveritoimintaan! Livekaveriksi voit hakea, jos asut Jyväskylän tai Tampereen seuduilla. Lue lisää: Livekaveritoiminta.
  • Vaparitehtävä! Tule mukaan 15.8. ideoimaan mitä videopuhelussa voi tehdä. Lisätiedot Tukiliiton Tapahtumat sivulta.
  • Digitreenit. Järjestämme niitä tänä vuonna viisi kappaletta. Digitreenit ovat keskustelutilaisuuksia verkossa, joissa jaetaan vinkkejä ja keskustellaan digitaalisesta vuorovaikutuksesta, tutustumisesta ja yhteydenpidosta. Digitreenien tarkempi ohjelma ja osallistumislinkki löytyvät Tapahtumat sivulta. Tervetuloa mukaan!
  • Tilaa esittely! Tilaa selkokielinen vapaaehtoistoiminnan verkkomuotoinen esittely esimerkiksi työ- ja toimintakeskuksiin. Esittelyn voi tilata ottamalla yhteyttä kaveritoiminnan työntekijöihin.
  • Vaparitehtävä: Mainostempaus! Vie mainoksemme oman paikkakuntasi ilmoitustaululle. Lue lisää Tapahtumat sivulta.

Julkaisuja

Uusi nimi ja nettiosoite

• Toimintamme nimi on päivittyi viime vuonna. Meidät tunnettiin ennen nimellä Best Buddies -kaveritoiminta.
    Toimintamme nimi on nyt suomenkielinen ja se on Yhdenvertainen kaveritoiminta.
  • Uusi nettiosoitteemme on kaveritoiminta.fi
  • Sosiaalisessa mediassa meidät tunnettiin ennen nimellä Best Buddies Finland.
    Löydät meidät nyt somesta nimellä Yhdenvertainen kaveritoiminta.
  • Lue lisää aiheesta Tukiliiton ajankohtaisista.