Laita hyvä kiertämään, tule toimintavälinekummiksi!

Liian moni lapsi tai aikuinen jää vielä paitsi talven riemusta! Vaikeasti vammaiset lapset ja aikuiset tarvitsevat toimintavälineitä päästäkseen nauttimaan ulkoilusta esimerkiksi pulkkamäessä tai lumella liikkuen. Tulisitko sinä mukaan mahdollistamaan yhdenvertaista osallistumista ryhtymällä toimintavälinekummiksi? Sinun hyvällä teollasi voi olla valtava merkitys jonkun ihmisen elämään.

Toimintavälinekummin tehtävänä on hankkia Malikkeen korttikampanjan avulla rahoitus johonkin toimintavälineeseen ja lahjoittaa se haluamalleen taholle (esimerkiksi koululle, asumisyksikköön, yhdistykselle tai vaikeasti vammaiselle ihmiselle). Mikäli haluat ryhtyä kummiksi, mutta sinulla ei ole tiedossa toimintavälineen tarvitsijaa, auttaa Malike sinua löytämään lahjoituksen saajan.

Myös yritykset voivat lähteä toimintavälinekummiksi myymällä kortteja tai lahjoittamalla esimerkiksi joulutervehdysvarat kampanjaan. Lahjoituksilla hankitaan toimintavälineitä usean tarvitsijan käyttöön tai kortteja toimintavälinekummikampanjaa varten. Toivomme, että haastat mukaan myös muita yrityksiä ja yksityishenkilöitä.

Kampanjaan osallistuessasi hankit toimintavälineen kortteja myymällä. Kortteja voit myydä esimerkiksi Facebookissa, työpaikkasi kahvihuoneessa tai vaikka harrastuksissasi.

Ryhdy toimintavälinekummiksi ja toimi näin:

• Valitse kenelle haluat lahjoittaa toimintavälineen.
  • Valitse Malikkeen kotisivuilla (www.tukiliitto.fi/malike/tietoa/korttikampanja/) olevasta listasta väline, jonka haluat hankkia.
  • Ilmoittaudu sähköpostitse osoitteeseen tanja.tauria@tukiliitto.fi.
  • Saat postitse myyntisopimuksen. Palauta se allekirjoitettuna.
  • Saat välineen hankintaan tarvittavan määrän kortteja kahdeksan kortin nipussa (a 8 €). Kun olet myynyt kaikki kortit (myyntiaika on 4 kk), tilitä summa Malikkeelle. Maahantuoja toimittaa välineen lahjoituksen saajalle tai voit halutessasi itse toimittaa sen.
  • Haasta mukaan myös ystäväsi ja tuttavasi!

Voit tehdä myös suoran lahjoituksen:

• Lahjoita haluamasi summa MobilePay ­mobiilimak­suna lyhytnumeroon 22242.
  • Lahjoita tilisiirtona Nordea IBAN FI49 1146 3007 2069 12. Käytä viitenumeroa 67506.
  • Lahjoita verkon kautta tukiliitto.fi/malike/tue­toimintaamme

Keräyksellä on Poliisihallituksen lupa, tarkemmat tiedot https://www.tukiliitto.fi/lahjoita/
Kerätyt varat käytetään kuluvan vuoden tai seuraavan vuoden aikana kyseessä olevaan lahjoituskohteeseen.

Tulethan mukaan? Laitetaan yhdessä hyvä kiertämään!