Heijastinkampanja on käynnissä!

04.09.2023

Leirikoulu- tai luokkaretkikassan kartuttamisella voi tehdä hyvää ja oppia uutta. Päiväkotiryhmät, vanhempainyhdistykset ja urheilujoukkueet voivat osallistua Auta ja näy! -heijastinkampanjaan.

Heijastinkampanjamme on täällä taas. Luokat ja joukkueet voivat tehdä varainhankintaa ja hyvää yhtä aikaa. Auta ja näy! -kampanjaan osallistuminen voi olla vaikka osa yhteiskuntaopin opetusta. Päiväkotiryhmät, vanhempainyhdistykset, urheilujoukkueet ja myös Tukiliiton jäsenyhdistykset voivat osallistua. Tutustukaa materiaaliin ja lähtekää mukaan. Näin voimme rakentaa yhdessä maailmaa, jossa kukaan ei jää ulkopuolelle.

Merkityksellinen heijastinkampanja

Ohjeet heijastinkampanjaan ovat yksinkertaiset ja kynnys lähteä mukaan on matala:

• Oppilas/pelaaja myy Tukiliiton heijastimen viidellä eurolla. (Siirry sivulle Tukiliiton heijastin)
  • Luokka/joukkue saa myynnistä kaksi euroa/heijastin retkikassaansa.
  • Samalla tuette Kehitysvammaisten Tukiliiton lapsiperhetoimintaa, sillä jokaisesta myydystä  heijastimesta menee 1,60 euroa lapsiperhetoiminnan hyväksi. (Siirry sivulle Tukiliiton lapsiperhetoiminta)
  • Tukiliitto maksaa postikulut.
  • Heijastimen hinta luokalle on siis kolme euroa per heijastin. Myyntituoton saatte pitää suoraan luokallenne. Maksatte vain myydyistä heijastimista ja lasku tulee vasta myyntiajan jälkeen. (Siirry sivulle Tilaus- ja toimintaohjeet)

Myynti on riskitöntä

• Heijastin on ajankohtainen asia pimeällä säällä.
  • Jokainen meistä tarvitsee heijastimen, jotta näkyy liikenteessä.
  • Heijastimilla on tarina, ne perustuvat kehitysvammaisten taiteilijoiden taideteoksiin.
  • Teette hyvää ja tuette Kehitysvammaisten Tukiliiton lapsiperhetoimintaa.
  • Heijastimet ovat kivoissa myyntipakkauksissa, ne ovat hyvälaatuisia ja kotimaisia.
  • Myyntiin ei sisälly riskejä, koska heijastimilla on palautusoikeus.
  • Maksatte vain myydyistä heijastimista ja lasku tulee vasta myyntiajan jälkeen.

Tervetuloa osallistumaan loistavaan Auta ja näy! -heijastinkampanjaan!