Syksyn 2021 heijastinkampanja on käynnistynyt!

31.08.2021

Leirikoulu- tai luokkaretkikassan kartuttamisella voi tehdä hyvää ja oppia uutta. Päiväkotiryhmät, vanhempainyhdistykset ja urheilujoukkueet voivat osallistua Auta ja näy! -heijastinkampanjaan.

Syksyn 2021 heijastinkampanja on käynnistynyt. Luokat ja joukkueet voivat tehdä varainhankintaa ja hyvää yhtä aikaa. Auta ja näy! -kampanjaan osallistuminen voi olla vaikka osa yhteiskuntaopin opetusta. Päiväkotiryhmät, vanhempainyhdistykset, urheilujoukkueet ja myös Tukiliiton jäsenyhdistysten voivat osallistua. Tutustukaa materiaaliin ja ja lähtekää mukaan. Näin voimme rakentaa yhdessä maailmaa, jossa kukaan ei jää ulkopuolelle.

Merkityksellinen heijastinkampanja tuo lämpöä syksyyn

Ohjeet heijastinkampanjaan ovat yksinkertaiset ja kynnys lähteä mukaan on matala:

• Oppilas/pelaaja myy Tukiliiton heijastimen viidellä eurolla. (Siirry sivulle Tukiliiton heijastin)
  • Luokka/joukkue saa myynnistä kaksi euroa/heijastin retkikassaansa.
  • Samalla tuette Kehitysvammaisten Tukiliiton lapsiperhetoimintaa, sillä jokaisesta myydystä  heijastimesta menee 1,60 euroa lapsiperhetoiminnan hyväksi. (Siirry sivulle Tukiliiton lapsiperhetoiminta)
  • Tukiliitto maksaa postikulut.
  • Heijastimen hinta luokalle on siis kolme euroa per heijastin. Myyntituoton saatte pitää suoraan luokallenne. Maksatte vain myydyistä heijastimista ja lasku tulee vasta myyntiajan jälkeen. (Siirry sivulle Tilaus- ja toimintaohjeet)

Myynti on riskitöntä

• Heijastin on ajankohtainen asia syksyn ja pimeän saapuessa.
  • Jokainen meistä tarvitsee heijastimen, jotta näkyy liikenteessä.
  • Heijastimilla on tarina, ne perustuvat kehitysvammaisten taiteilijoiden taideteoksiin.
  • Teette hyvää ja tuette Kehitysvammaisten Tukiliiton lapsiperhetoimintaa.
  • Heijastimet ovat kivoissa myyntipakkauksissa, ne ovat hyvälaatuisia ja kotimaisia.
  • Myyntiin ei sisälly riskejä, koska heijastimilla on palautusoikeus.
  • Maksatte vain myydyistä heijastimista ja lasku tulee vasta myyntiajan jälkeen.

Tervetuloa osallistumaan loistavaan Auta ja näy! -heijastinkampanjaan!