Jäsenyhdistysten verkkotreffit

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 18.10.2023
Päättyy: 18.10.2023

Lokakuun jäsenyhdistysten verkkotreffit järjestetään keskiviikkona 18.10. kello 17.30-19 (Teams). Teemana on Jäsenpalvelu ja Malike.

• Malike: Tietoa Yhdenvertaisuutta toimintavälineillä -aamukahvit toimintamallista, suunnittelija Tanja Tauria.
  • Jäsenpalvelu: Jäsensihteeri Sanna Tikkanen esittelee Tukiliiton yhdistyksille tarjoamaa jäsenrekisteripalvelua. Paikalla Teams-kokouksessa on myös jäsenpalvelun uusi osa-aikainen työntekijämme Sanna-Maria Myllyharju.
    • Yhdistyksen toimihenkilöt saavat tietoa Tukiliiton jäsenrekisteripalvelusta ja keskitetystä jäsenmaksuperinnästä. Olemme uudistaneet jäsenrekisteripalvelun palvelukuvausta tänä vuonna. Esim. jatkossa toimitamme kaikki osoitelistat tai muut raportit vain sähköisinä tiedostoina yhdistyksen toimihenkilöille.
    • Kerromme mitkä asiat ovat Tukiliiton jäsenpalvelun tehtäviä ja mitä tietoja tarvitsemme yhdistykseltä hoitaaksemme keskitettyä jäsenrekisteripalvelua.
    • Olemme parhaillaan tekemässä jäsenrekisteriuudistusta ja tavoitteena on saada jäsenrekisteripalvelua sujuvammaksi. Jatkossa toimihenkilöt ja jäsenet voisivat itse muuttaa tietojaan. Rekisteriuudistus on vasta aluillaan, joten kerromme lisää uudistuksesta asian edetessä.

Iltaan ei tarvitse ilmoittautua. Tule mukaan linkkiä klikkaamalla: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä Linja avataan klo 17.20.

Tervetuloa kuulolle ja juttelemaan!

• Verkkotreffit ovat maksuttomia ja avoimia teemallisia tapaamisia kaikille illan teemasta kiinnostuneille.
  • Treffeillä pääset kohtaamaan muita yhdistyksen jäseniä, aktiivitoimijoita sekä vapaaehtoisia.
  • Treffien teemat ovat ajankohtaisia, ja ne on suunniteltu auttamaan yhdistyksen vaikuttamistyössä ja toiminnan kehittämisessä.

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan videopuheluna Teams-verkkoalustalla. Videopuhelussa voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teamsin käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet