Verkkovertaistapaaminen: Klinefelterin oireyhtymä

Tapahtuma alkaa 18 päivän päästä
Alkaa: 15.5.2024
Päättyy: 15.5.2024

Lämpimästi tervetuloa verkkovertaistapaamiseen Klinefelterin oireyhtymään (47,XXY) liittyen. Tapaaminen on suunnattu vanhemmille, joiden minkä tahansa ikäisellä lapsella tai nuorella on Klinefelterin oireyhtymä sekä aikuisille, joilla itsellään on Klinefelterin oireyhtymä. Tapaaminen järjestetään 15.5.2024 klo 17.30–19.30 verkossa, Teams-alustalla.

Verkkotapaaminen tarjoaa mahdollisuuden kokemusten, ajatusten ja pohdintojen vaihtoon yhdessä vertaisten kanssa. Osallistujamäärästä riippuen tapaamisessa jakaannutaan osittain pienryhmiin elämäntilanteen mukaan. Harvinaiskeskus Norion työntekijät ovat mukana ohjaamassa vertaiskeskustelua.

Verkkovertaistapaaminen toteutetaan Teams-alustalla, ja linkki keskusteluun lähetetään ilmoittautuneille viimeistään tapaamispäivän aamuna. Keskustelua käydään luottamuksellisesti ja toiveena on, että osallistujilla on tapaamisessa käytössä ääni- ja kuvayhteys. Ilmoittautumiset verkkotapaamiseen 13.5.2024 mennessä klikkaamalla tästä ilmoittautumislomakkeeseen Webropoliin.

Lämpimästi tervetuloa!