Liittokokous 2023, Tampere-talossa

Tapahtuma alkaa 87 päivän päästä
Alkaa: 6.5.2023
Päättyy: 6.5.2023

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous järjestetään lauantaina 6.5.2023 kello 10.00 Tampere-talossa

Liittokokoukseen voi osallistua etäyhteyksin tai paikan päällä Tampere-talossa. Liittokokousedustaja voi edustaa vain yhtä yhdistystä ja yhtä ääntä.

Tukiliiton nykyisten sääntöjen mukaan

• Viralliset liittokokousaloitteet tulee lähettää 28.2.2023 mennessä osoitteeseen liittokokous@tukiliitto.fi
  • Ehdokasasettelu Tukiliiton puheenjohtajaksi vuosille 2024-2026 tulee tapahtua 60 vuorokautta ennen liittokokousta. Ehdokkaiden nimet ja yhteystiedot tulee lähettää 8.3.2023 mennessä osoitteeseen liittokokous@tukiliitto.fi
  • Ehdokasasettelu liittohallituksen jäseniksi ja varajäseniksi tulee tapahtua 45 vuorokautta ennen liittokokousta. Ehdokkaiden nimet ja yhteystiedot tulee lähettää 23.3.3023 mennessä osoitteeseen liittokokous@tukiliitto.fi

Yhdistyksen valtakirjat ja ilmoittautuminen lähetetään puheenjohtajan sähköpostiin viikolla 10 ja palautetaan sähköisesti viimeistään 22.4.2023 liittokokous@tukiliitto.fi -sähköpostiin. Samalla yhdistys voi halutessaan antaa alustavat näkemyksensä päätettäviin asioihin kokouksen kulun jouduttamiseksi.

Liittokokousmateriaali 2023: Kokouskutsu, kokouksen esityslista liitteineen sekä ohjeet kokoukseen osallistumiseksi päivitetään Liittokokous sivulle.