Yhdistykset: Tukiliitto kartoittaa yhdistysten vapaaehtoistoiminnan laajuutta

03.11.2022

Tukiliitto pyytää jäsenyhdistyksiään vastaamaan kyselyyn vapaaehtoistoiminnan laajuudesta ja tarjolla olevista vapaaehtoistehtävistä. Kyselyyn vastaaminen vie aikaa alle 10 minuuttia. Vastausaikaa on 6.11.2022 asti.

Kartoitamme Tukiliiton jäsenyhdistysten vapaaehtoistoiminnan laajuutta ja kehittämistarpeita. Toivomme vastauksia seuraavista aiheista:

• yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan laajuus
  • tällä hetkellä tarjolla olevat vapaaehtoistehtävät
  • yhdistyksen kehittämistarpeet ja toiveet vapaaehtoistoimintaan liittyen
  • millaista tukea ja ohjausta yhdistys tarvitsee vapaaehtoistoimintansa kehittämiseen

Webropol-kyselyyn vastaaminen vie aikaa noin 5–10 min ja kyselylomakkeeseen pääset tästä linkistä:
Yhdistysten vapaaehtoistoiminnan nykytila ja kehittämistarpeet -kysely

Kyselyyn voi vastata joko yhdistyksen puheenjohtaja, sihteeri, vapaaehtoistoiminnasta vastaava henkilö tai joku muu, joka tietää yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan nykytilanteen ja kehittämistarpeet parhaiten. Vastausaikaa on 6.11.2022 asti.

Yhdistysten vapaaehtoistoiminnan kehittämistarpeiden sekä tarvittavan tuen ja neuvonnan tarpeiden kartoittamiseksi jokainen vastaus on meille erittäin tärkeä.

Lämmin kiitos sinulle vastauksesta jo etukäteen ja pirteitä loppusyksyn päiviä!

Tarvittaessa saat lisätietoja kyselystä Sari Pohjolaiselta, yhteystiedot alla.