Akkuna: Liittokokousviikonloppu 17. – 18.5. Tampereella lähestyy

08.04.2019

Akkuna-yhdistyspostissa kerrotaan, että 10.4. saakka voi ilmoittautua liittokokousviikonlopun tilaisuuksiin. Järjestöpäivä 17.5. on jo täynnä, mutta voit ilmoittautua jonotuslistalle.

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on ilmestynyt.

Liittokokousviikonloppu 17. – 18.5. Tampereella lähestyy. Vielä on aikaa 10.4. saakka ilmoittautua liittokokousviikonlopun tilaisuuksiin! Tilaisuutta on mahdollisuus seurata myös netin kautta suorana kello 10–14.30. Linkki avautuu kotisivulle. Ilmoittakaa myös yhdistyksenne liittokokousedustajat 10.4. mennessä – osallistumalla voitte vaikuttaa! Äänivaltaisten edustajien lisäksi lauantain liittokokoukseen ovat tervetulleita muutkin yhdistyksen jäsenet.

Akkunan muita aiheita:

• Tukiliiton yhdistyskyselyt antavat tietoa jäsenyhdistysten toiminnan nykytilasta ja tulevaisuuden näkymistä
  • Liittohallitus esittäytyy: Sirkku Lappalainen ja Marita Jurva
  • Vaikuttamis- ja kommunikaatiokoulutukset nyt tilattavissa.

HUOM! Muistattehan päivittää yhteystietonne ajan tasalle ja ilmoittaa mahdolliset toimihenkilöiden vaihtumiset, jotta kokouskutsut ja jäsenlehdet löytävät perille!

Akkunan sivulle pääset tästä.

Uuden Akkunan suora osoite on:

Terveisin,

Tukiliiton aluekoordinaattorit  Ritva, Salla, Pirkko ja Sari