Akkuna: Toimintaa ja tapahtumia keväällä 2023

12.01.2023

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous järjestetään lauantaina 6.5.2023.

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Yhdistyspostissa tällä kertaa muun muassa

Liittohallitus 2023

Liittohallituksen muodostavat Tukiliiton puheenjohtaja sekä kuusitoista jäsentä.  Vuonna 2023 liittohallitusta luotsaa puheenjohtaja Petri Liukkonen. Hallituksen jäseniä ovat Pirjo Hartikainen, Hannu Hyvättinen, Leena Jokipakka, Kirsti Rämö, Sami Korhonen, Pia Kukkasniemi, Pieta Natunen, Ritva Nevalainen, Hannu Laatunen, Mari Lukkari, Sini Lyly, Leena Pekkanen, Berit Perälä, Sari Sepponen, Tuomo Takala ja Mervi Virtanen.

Akkunassa lisäksi myös muun muassa

• Mitä peruskoulun jälkeen -verkkokoulutus 25.1.2023
  • Palvelusuunnitelma / asiakassuunnitelma tutuksi -verkkokoulutus 8.2.2023
  • Henkilökohtainen apu tutuksi -koulutus 8.3.2023
  • Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous järjestetään lauantaina 6.5.2023 kello 10
  • Sähköpostilaskutukseen siirtynyt jo 952 jäsentä

Akkuna löytyy  Tukiliiton kotisivulta osoitteesta:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/yhdistysposti-akkuna

Uuden Akkunan voi avata suoraan tästä linkistä:
Akkuna (Tukiliiton uutiskirje yhdistyksille)

Yhteystietojen päivitys

HUOM! Muistattehan päivittää yhteystietonne ajan tasalle ja ilmoittaa mahdolliset toimihenkilöiden vaihtumiset, jotta kokouskutsut ja jäsenlehdet löytävät perille! Jäsenpalvelun sähköpostiosoite on
jasenpalvelu@tukiliitto.fi

Puhelimitse tavoitat jäsenpalvelun numerosta 040 4839 362 parhaiten maanantaina ja tiistaina kello 10–13 (poikkeukset esimerkiksi loma-aikoina).

Terveisin,

Tukiliiton aluekoordinaattorit ja jäsenpalvelu Ritva, Salla, Mari, Sanna ja Soilikki

#SIKSITukiliitto (pdf)

Kuvituskuva Freepik.com

*  *  *

Tue toimintaamme

Lahjoita 10 euroa, lähetä tekstiviesti KOHTAAMUT numeroon 16499.