Akkuna: Toimintaraha haussa

09.12.2019

Akkuna-yhdistyspostissa kerrotaan yhdistysten toimintarahasta, jonka hakuaika päättyy tammikuun 2020 lopussa.

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on ilmestynyt.

Yhdistyspostissa kerrotaan, miten Tukiliiton jäsenyhdistykset voivat hakea taloudellista tukea toimintaansa vuodelle 2020. Toimintarahaa voi hakea vaikuttamiseen ja oikeuksien valvontaan tai yhdistystoiminnan kehittämiseen. Lisäksi toimintarahaa voi hakea vertaistoimintaan ja Kohtaa mut! -tapahtumien järjestämiseen.

Haettava avustus on suuruudeltaan 500 – 3000 euroa vuodessa. Niiden yhdistysten, joille on jo myönnetty alustava päätös toimintarahasta vuodelle 2020, ei tarvitse hakea tukea uudelleen. Toimintarahan hakuaika on tammikuu.

Tukipiirit saavat 1000 euron tuen vuonna 2020 ilman hakumenettelyä.

Muita aiheita Akkunassa

Yhdistyspostissa kerrotaan myös muun muassa

• Tukiliiton liittohallituksen puheenjohtajan vaali järjestetään liittokokouksessa 16. toukokuuta 2020 Tampereella.
  • Strategiavalmistelun suunnittelutyö on jatkunut tilannekuvan muodostamisella.
  • Liittohallituksen jäsenten esittelyssä Kirsti Rämö, Sari Sepponen ja Pirjo Hartikainen.
  • Lehti on joululahja koko vuodeksi. Tilaa Tukiviesti tai selkolehti Leija lahjaksi.

Yhteystietojen päivitys

HUOM! Muistattehan päivittää yhteystietonne ajan tasalle ja ilmoittaa mahdolliset toimihenkilöiden vaihtumiset, jotta kokouskutsut ja jäsenlehdet löytävät perille!

Akkunan oman sivun osoite on:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/yhdistysposti-akkuna

Uuden Akkunan suora osoite on:

Terveisin,

Tukiliiton aluekoordinaattorit  Ritva, Salla, Nanna ja Sari

Kuvassa lastentapahtuma Lempäälän liikennepuistossa. Samu Niemisen nalle saa rokotuksen nalleneuvolan Sinikka Jämingiltä. Kuvaaja: Laura Vesa.