Akkuna: Ideakilpailun voittaja selviää 11.6.2021

03.06.2021

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Tervetuloa virtuaaliseen 60 vuotta tekoja -juhlaamme perjantaina 11.6.2021.

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Yhdistyspostin aiheita:

Ideakilpailun voittaja selviää 11.6.2021

#SiksiTukiyhdistys-ideakilpailu keräsi peräti 28 hyvää käytäntöä. Avoimella äänestyksellä valittu voittajayhdistys saa palkinnoksi 2000 euroa.

Ideakilpailun ja Kohtaa mut -tarinakilpailun voittajat palkitaan 60 vuotta tekoja -juhlassa perjantaina 11.6.2021 kello 17 – 19.

Tervetuloa Tukiliiton 60 vuotta tekoja -juhlaan!

Kehitysvammaisten Tukiliiton 60 vuotta tekoja -juhla järjestetään virtuaalisesti 11.6.2021. Kaikki pääsevät mukaan seuraamaan ohjelmaa suorana verkon välityksellä kello 17–19.

Juhlassa on puhetta, musiikkia, esityksiä ja huomionosoituksia. Juhlassa kerrotaan myös ketkä ovat voittaneet KohtaaMut-tarinakilpailun ja SiksiTukiyhdistys -ideakilpailun. Juhlavieraita viihdyttää Resonaarigroup-yhtye.

Juhla on verkossa maksuton. Linkki juhlaan avataan tapahtumasivulle ennen juhlan alkua.

Somessa juhlan tunniste on #60vuottaTekoja.

Liittokokous 12.6.2021

Virallinen liittokokouksen kokouspaikka on Tampere-talo. Pirkanmaan koronatilanteen ja vallitsevien tiukkojen rajoitustoimenpiteiden vuoksi toivomme, että yhdistykset osallistuvat ensisijaisesti etäyhteyksin ja asiamiehen välityksellä. Kaikki halukkaat voivat seurata liittokokousta suorana verkon välityksellä.

Toinen testikokous etäyhteydellä osallistuville liittokokousedustajille järjestetään maanantaina 7.6. kello 17 –18.

Yhteystietojen päivitys

HUOM! Muistattehan päivittää yhteystietonne ajan tasalle ja ilmoittaa mahdolliset toimihenkilöiden vaihtumiset, jotta kokouskutsut ja jäsenlehdet löytävät perille! Jäsenpalvelun sähköpostiosoite on
jasenpalvelu@tukiliitto.fi

Akkuna löytyy  Tukiliiton kotisivulta osoitteesta:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/yhdistysposti-akkuna

Uuden Akkunan voi avata suoraan tästä linkistä:
Akkuna (Tukiliiton uutiskirje yhdistyksille)

Terveisin,

Tukiliiton aluekoordinaattorit  Ritva, Salla, Nanna ja Sari