Akkuna: Tukiliitto otti kantaa vammaispalvelulain turvaamiseksi

07.06.2023

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Tukiliitto otti kantaa vammaispalvelulain turvaamiseksi. Teemaviikolla 1.–7.12.2023 puhutaan itsemääräämisoikeudesta.

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Yhdistyspostissa tällä kertaa muun muassa

Tukiliitto otti kantaa vammaispalvelulain turvaamiseksi

Tukiliitto yhdessä muiden vammaisjärjestöjen kanssa tähdentää uuden vammaispalvelulain suunnitelman mukaisen toimeenpanon tärkeyttä hallitusneuvottelijoille. Lain voimaantuloa ei pidä viivyttää, sillä se sisältää useita välttämättömiä uudistuksia. Tiedote ePressi-palvelussa: Uusi vammaispalvelulaki on toimeenpantava suunnitellusti. Kehitysvamma- ja autismijärjestöt korostavat yhteisessä kannanotossaan, että säästäminen oikea-aikaisesta tuesta aiheuttaa helposti raskaampien ja kalliimpien palveluiden tarvetta ja moninkertaisia kustannuksia myöhemmin.

Akkunassa lisäksi myös muun muassa

• Kerran kuussa keskiviikkoisin kello 17.30–19 järjestämme jäsenyhdistyksillemme verkkotreffit.
  • Kaikkien yhteinen maailma -seminaari 9.9.2023. Järjestäisittekö etäkatsomon?
  • Teemaviikolla puhutaan itsemääräämisoikeudesta (joulukuu 2023)

Akkuna löytyy  Tukiliiton kotisivulta osoitteesta:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/yhdistysposti-akkuna

Yhteystietojen päivitys

HUOM! Muistattehan päivittää yhteystietonne ajan tasalle ja ilmoittaa mahdolliset toimihenkilöiden vaihtumiset, jotta kokouskutsut ja jäsenlehdet löytävät perille! Jäsenpalvelun sähköpostiosoite on
jasenpalvelu@tukiliitto.fi

Puhelimitse tavoitat jäsenpalvelun numerosta 040 4839 362 parhaiten maanantaina ja tiistaina kello 10–13 (poikkeukset esimerkiksi loma-aikoina).

Terveisin,

Tukiliiton aluekoordinaattorit ja jäsenpalvelu Ritva, Salla, Mari, Sanna ja Soilikki

#SIKSITukiliitto (pdf)

Kuvituskuva Freepik.com

*  *  *

Tue toimintaamme

Lahjoita 10 euroa, lähetä tekstiviesti KOHTAAMUT numeroon 16499.