Akkuna: Tule mukaan etänä Tukiliiton liittokokoukseen ja 60 vuotta tekoja -juhlaan

05.05.2021

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Tule mukaan etänä Tukiliiton liittokokoukseen 12.6.2021. Tervetuloa myös virtuaaliseen 60 vuotta tekoja -juhlaamme perjantaina 11.6.2021.

Akkuna-yhdistyspostin tuorein numero on lähetetty tilaajille. Yhdistyspostissa kerrotaan muun muassa Tukiliiton 60 vuotta tekoja -kilpailuista 2021.

Liittokokous

Virallinen liittokokouksen kokouspaikka on Tampere-talo. Pirkanmaan koronatilanteen ja vallitsevien tiukkojen rajoitustoimenpiteiden vuoksi toivomme, että yhdistykset osallistuvat ensisijaisesti etäyhteyksin ja asiamiehen välityksellä. Kaikki halukkaat voivat seurata liittokokousta suorana verkon välityksellä.

• Liittokokouksen kutsu ja tiedot ovat lähteneet yhdistyksille maaliskuussa.
  • Esityslista, valtakirjakysely ja ilmoittautumislomake lähetetään puheenjohtajien sähköpostiin toukokuun alussa.
  • Valtakirjakyselyn palautus pyydetään 30.5. mennessä (virallinen viimeinen palautuspäivä on 5.6.2021).

Testikokoukset etäyhteydellä osallistuville liittokokousedustajille järjestetään tiistaina 1.6. kello 17 – 18 ja maanantaina 7.6. kello 17 –18.

60 vuotta tekoja -juhla ja ideakilpailun äänestys

#SiksiTukiyhdistys-ideakilpailun äänestys on käynnissä. Kilpailumme keräsi peräti 28 hyvää käytäntöä.

Avoimella äänestyksellä valittava voittajayhdistys saa palkinnoksi 2000 euroa. Äänestää voi 16.5.2021 asti. Äänestysohjeet löydät Ideakilpailu -sivulta.

Ideakilpailun ja Kohtaa mut -tarinakilpailun voittajat palkitaan 60 vuotta tekoja -juhlassa. Juhla järjestetään virtuaalisesti perjantaina 11.6.2021 kello 17 – 19. Kaikki pääsevät maksutta mukaan seuraamaan ohjelmaa suorana verkon välityksellä.

Yhteystietojen päivitys

HUOM! Muistattehan päivittää yhteystietonne ajan tasalle ja ilmoittaa mahdolliset toimihenkilöiden vaihtumiset, jotta kokouskutsut ja jäsenlehdet löytävät perille! Jäsenpalvelun sähköpostiosoite on
jasenpalvelu@tukiliitto.fi

Akkuna löytyy  Tukiliiton kotisivulta osoitteesta:
www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/tuemme-yhdistyksia/yhdistysposti-akkuna

Uuden Akkunan voi avata suoraan tästä linkistä:
Akkuna (Tukiliiton uutiskirje yhdistyksille)

Terveisin,

Tukiliiton aluekoordinaattorit  Ritva, Salla, Nanna ja Sari