Lapsiperheiden tuetut lomat 2020

02.01.2020

Tukiliitto järjestää jälleen tuettuja lomia yhteistyössä lomajärjestöjen kanssa. Haku on alkanut.

Kehitysvammaisten Tukiliitto toteuttaa lomia yhdessä lomajärjestöjen kanssa. Hakuaika on alkanut, haku loppuu aina 3 kuukautta ennen loman alkamista.

Lapsiperheiden tuetut lomat

Voimaa vertaisuudesta -tuettu loma perheille 13. – 18.6.2020
Kuortaneen urheiluopisto
Tuetun lomatoiminnan tavoitteena on tarjota kodin ulkopuolinen lomamahdollisuus niille perheille, joilla ei muuten olisi mahdollisuutta lomaan. Lue lisää sivultamme:
Voimaa vertaisuudesta -tuettu loma perheille, Kuortane

Voimaa vertaisuudesta -tuettu loma perheille 26. – 31.7.2020
Kylpylähotelli Rauhalahti, Kuopio
Voimaa vertaisuudesta -tuettu loma perheille, Kuopio

Vahvistu vanhempana – tuettu perheloma 2. – 7.8.2020
Tuettu loma perheille, joissa vanhemmalla on tuen tarvetta oppimisessa tai ymmärtämisessä. Tuetun lomatoiminnan tavoitteena on tarjota kodin ulkopuolinen lomamahdolliseuus niille perheille, joilla ei muuten olisi mahdollisuutta lomaan. Lue lisää sivultamme:
Vahvistu vanhempana – perheloma, Kuopio.

Perheiden tuetusta lomista lisätietoa sivulla:
www.tukiliitto.fi/toiminta/perheet-ja-vertaistuki/perheily/tuetut-lomat

Malikkeen tuetut lomat

Tukiliiton Malike järjestää kaksi tuettua lomaa 2020 yhdessä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa. Hakuaika on alkanut, haku loppuu aina 3 kuukautta ennen loman alkamista.

Lumella-loma perheille 23. – 28.3.2020, Sotkamo
Loma on suunnattu vaikeasti vammaisille lapsille ja heidän perheilleen. Lasten osallistuminen ohjelmaan mahdollistetaan toimintavälineiden avulla. Lue lisää sivultamme:
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/lumella-loma-perheille-sotkamo

Liikkeelle-loma perheille 8. – 13.6.2020, Rokua
Liikkeelle-loma on suunnattu vaikeasti vammaisten, alle 18-vuotiaiden lasten ja nuorten perheille. Lue lisää sivultamme:
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/liikkeelle-loma

Vahvistu vanhempana, tuettu loma

Vahvistu vanhempana -perheloma on tarkoitettu perheille, joissa vanhemmalla on tuen tarvetta oppimisessa ja ymmärryksessä. Loman järjestää Vahvistu vanhempana -hanke. Lue lisää hankkeesta täältä. Loma järjestetään Kylpylähotelli Rauhalahdessa 2. – 7.8.2020. Kylpylähotelli Rauhalahti sijaitsee Kuopiossa. Lue lisää sivultamme:
www.tukiliitto.fi/tapahtuma/vahvistu-vanhempana-perheloma-kylpylahotelli-rauhalahti