Vertaisloma lapsiperheille -tuettu loma 14.-19.10.2024, Leppävirta

Tapahtuma alkaa 172 päivän päästä
Alkaa: 14.10.2024
Päättyy: 19.10.2024

Hyppää hetkeksi irti arjesta ja hae Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n järjestämälle vertaislomalle Leppävirralle. Vertaislomalla liikutaan syksyisessä luonnossa toimintavälineitä hyödyntäen, pyöräillään ja rentoudutaan Leppävirran kauniissa maisemissa. Majoituspaikkana toimii Sport & Spa Hotel Vesileppis.

Tuetulla lomalla voit tavata toisia samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia, jakaa kokemuksia ja saada vertaistukea ja voimavaroja arjen tueksi.

Kenelle?

Loma on suunnattu vaikeasti vammaisten lasten perheille. Kohderyhmän lapset tarvitsevat apuvälineen ja toisen ihmisen apua voidakseen osallistua ja liikkua. Jokaiselle lomalle osallistuu 7 lapsiperhettä.

Hinta

Loman omavastuuosuus aikuisilta ja 17 vuotta täyttäneiltä on 125 €. Alle 17-vuotiaat lomailevat maksutta. Lomailija maksaa itse matkakulunsa lomakohteeseen.

Hakeminen

Voit hakea lomalle jos asut vakituisesti Suomessa, eikä sinulla olisi muutoin taloudellisesti mahdollisuutta lomailla. Päähakijan on oltava aikuinen. Lomaa haetaan MTLH:n sivujen kautta (avautuu uuteen ikkunaan). Hakuaika päättyy 14.7.2024. Voit hakea lomalle jo nyt!

MTLH tekee lomapäätökset sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA:n linjausten mukaisesti. Kielteisistä päätöksistä ei ilmoiteta. Mahdollisia peruutuspaikkoja voit tiedustella suoraan MTLH ry:stä

Lapsi istuu rattaissa ja mustatakkinen parrakas mies työntää. Maassa on syksyn lehtiä.

Lomayhteistyössä

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry, Malike ja Sport & Spa Hotel Vesileppis.