Europe in Action 2021

Kansainvälisen verkkokonferenssin teema on SKILLS – Taidot.
The theme of the international conference is SKILLS.

Suomeksi (in English below)

KIITOS KAIKILLE Europe in Action -konferenssiin 8.–11.6.2021 osallistuneille!

Europe in Action 2021 SKILLS on Tukiliiton ja Inclusion Europen (linkki johtaa Inclusion Europen sivuille) yhteistyötapahtuma. Tänä vuonna Europe in Action -konferenssi järjestettiin virtuaalitapahtumana (linkki johtaa toiselle sivulle) 8.–11.6.2021. Rullaamalla sivua alaspäin löydät linkit ilmoittautumiseen, ohjelmaan ja muihin lisätietoihin.

Konferenssin teema on SKILLS – Taidot. Keskustelemme siitä, miten kehitysvammaiset ihmiset pystyvät hyödyntämään taitojaan työelämässä ja yhteiskunnassa. Aihetta tarkastellaan sekä palkkatyöllistymisen että työ- ja päivätoiminnan kehittämisen näkökulmasta.

Krista Kiuru.

Nelipäiväisen konferenssin monipuolinen ohjelma tarjoaa tietoa ja innostavia esimerkkejä Suomesta ja muualta Euroopasta. Konferenssi antaa myös mahdollisuuden verkostoitua ja keskustella työllistymisestä sekä osallisuutta edistävästä toiminnasta.

Konferenssin virallisena suojelijana toimii perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru. Konferenssin avajaisissa nähdään ministerin tervehdys tapahtumaan osallistujille.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Tapahtuma on ilmainen.

Nähdään verkossa kesäkuussa!

In English:

THANK YOU for participating to Europe in Action 2021!

Europe in Action 2021 conference is an online event (link leads to another page). It took place from 8th of June until 11th of June. Europe in Action is organized by Inclusion Finland KVTL with Inclusion Europe. Scroll down the page to find links about registration and program.

This year the theme of the conference is SKILLS. How to get the skills of the people with intellectual disabilities in use in working life and society? Theme includes employment and support for employment as well as development of day services towards person-centered support to community inclusion.

Conference will be an opportunity to hear examples and knowledge of theme, latest trends and innovations in support for employment and inclusion. You can propose a presentation or other content to the conference (link leads to another page).

Krista Kiuru.

We aim to create relaxed virtual space for discussions, networking and learning from each other. The program (link leads to another page) is diverse and contains Finnish and international information and an examples of the theme.

The patron of the conference is the Minister of Family Affairs and Social Services Krista Kiuru.  On the opening day of the conference we will see a greeting from the Minister to the conference participants.

The registration is closed.

Join us online in June!

Tukiliiton kumppani Europe in Action -konferenssissa / Tukiliitto’s partners in Europe in Action -conference

Tapahtumakalenteri / Calender

Lisätietoja antaa/ You can ask for more information

Mari Hakola.

Mari Hakola

Työelämän asiantuntija

Puhelinnumero: 040 1676990

Sähköposti: mari.hakola@tukiliitto.fi

Kouluttaminen, vaikuttaminen ja neuvonta aiheista: toisen asteen koulutus, palkkatyöllistyminen, työ- ja päivätoiminta sekä osallisuus.

""

Essi Leppämäki

Suunnittelija

Puhelinnumero: 040 6720 476

Sähköposti: essi.leppamaki@tukiliitto.fi

Viestintä ja liittohallituksen erilaiset tehtävät  / Communications and different tasks to the board.

Tuotteita ostoskorissa: 0 Ostoskori