Yhdenvertaisesti luontoon -retki, Tampere klo 10

Tapahtuma alkaa 61 päivän päästä
Alkaa: 14.9.2024
Päättyy: 14.9.2024

Tässä tapahtumassa retkeillään ja nautitaan luontokokemuksista Kintulammin retkeilyalueella Tampereella. Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki retkeilystä kiinnostuneet. Retki on suunnattu erityisesti vaikeasti vammaisille ihmisille, jotka tarvitsevat liikkumiseensa apuvälinettä ja toisen ihmisen apua sekä heidän perheilleen ja muille lähi-ihmisilleen.

Malike mahdollistaa vaikeasti vammaisten lasten ja aikuisten osallistumisen retkelle maastoliikkumisen apuvälineiden avulla.

Paistamme nuotion loimussa räiskäleitä ja kohtaamme uusia retkikamuja. Kettu Viekastus ja Kani Ketteräkoipi seikkailevat kanssamme ja tutustuttavat aistielämyksiin.

Tapahtumaan järjestetään esteetön bussikuljetus Tampereen rautatieasemalta. Bussissa on 9 pyörätuolipaikkaa ja 15 penkkipaikkaa. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, tarvitsetteko bussikuljetuksen vai tuletteko omin kyydein. Jos kaikki halukkaat eivät mahdu bussikuljetukseen, teemme valinnat tarveperusteisesti.

Ilmoittaudu retkelle ja esteettömään bussikuljetukseen viimeistään 8.9. tästä Webropol-linkistä (aukeaa uuteen välilehteen).

Mikäli haluat kokeilla retkellä jotain tiettyä välinettä, ole meihin yhteydessä ennen retkeä sähköpostilla malike@tukiliitto.fi  tai soittamalla 040 4839 327