Vertaistapaaminen: Williamsin oireyhtymä

Tapahtuma alkaa 12 päivän päästä
Alkaa: 10.5.2024
Päättyy: 12.5.2024

Tervetuloa mukaan Harvinaiskeskus Norion järjestämään suureen Williams-vertaistapaamiseen Backbyn kartanoon Espooseen (Bodomintie 37) 10.-12.5.2024! Tapaaminen on tarkoitettu perheille, joissa minkä tahansa ikäisellä perheenjäsenellä on Williamsin oireyhtymä.

Yhteinen viikonloppu tarjoaa mahdollisuuden yhdessäoloon ja ajatusten vaihtoon vertaisten kanssa. Tapaaminen alkaa perjantaina päivälliseltä ja päättyy sunnuntaina lounaaseen. Ohjelmassa on ohjattuja ryhmäkeskusteluja ja toiminnallista tekemistä sekä sisällä että ulkona, musiikin iloa ja vapaamuotoista yhdessäoloa. Ohjelmassa on osuuksia koko perheelle sekä erikseen vanhemmille ja lapsille ja nuorille. Ohjelmaa vetävät Harvinaiskeskus Norion työntekijät sekä lasten ja nuorten ohjaajat.

Backbyn kartano tarjoaa vertaistapaamiselle kauniit ja viihtyisät puitteet luonnon keskellä. Kartanossa on eri kokoisia majoitushuoneita, tilaa yhdessäololle sekä sisällä että ulkona, viihtyisä ravintola sekä pieni kylpyläosasto.

Vertaistapaamisen omavastuu on seuraavanlainen: Kaikki yli 4-vuotiaat osallistujat 50 € / hlö ja 0-3-vuotiaat osallistujat 20 € /hlö. Omavastuu laskutetaan huhtikuun alussa. Ilmoittautuminen tapaamiseen on omavastuun maksamisen jälkeen sitova. Matkakuluista osallistujat vastaavat itse, eikä niihin ole mahdollista hakea Kela-korvauksia.

Ilmoittautumiset 31.3.2024 mennessä klikkaamalla tästä ilmoittautumislomakkeeseen Webropoliin.

Mukaan tapaamiseen mahtuu 20 perhettä. Mikäli ilmoittautuneita on enemmän, pyrimme muodostamaan vertaistuellisesti mahdollisimman toimivan ryhmän ja voimme miettiä mahdollisuutta osallistua päiväkävijänä.

Toukokuussa tavataan!