Verkkoryhmä murrosikäisten kehitysvammaisten nuorten läheisille

Tapahtuma alkaa 10 päivän päästä
Alkaa: 15.5.2024
Päättyy: 29.5.2024

Murrosikäisen läheinen, haluaisitko saada vertaistukea muilta murrosikäisten läheisiltä?

Murrosikäisen läheisiä voivat olla vaikka vanhemmat, isovanhemmat, täti, setä, eno, kummit tai täysi-ikäinen sisarus.

Kaipaatko tukea ja tietoa?

Murrosiän kehityksen aikana lapsesta kehittyy aikuinen. Nuoressa tapahtuu murrosiän aikana suuria muutoksia niin kehon, mielen kuin tunteidenkin tasolla. Murrosiän myrskyt haastavat nuoren itse ja myös hänen läheisensä.

Verkkoryhmä murrosikäisten läheisille Teams-alustalla kolmena keskiviikkona toukokuussa 2024:

ke 15.5. klo 17.30–19

ke 22.5. klo 17.30–19

ke 29.5. klo 17.30–19

Verkkoryhmässä käsitellään murrosikää , jaetaan kokemuksia sekä keskustellaan ryhmäläisten toivomista aiheista luottamuksellisesti.

Ryhmää vetävät Kehitysvammaisten Tukiliiton suunnittelija  Taina Koivunen-Kutila ja murrosikäisen isä ja hahmoterapeutti Juha Takanen.

Ryhmään osallistuminen

Ryhmä kokoontuu verkossa Teams-alustalla.

Osallistumiseen tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on kamera ja mikrofoni.

Osallistuminen edellyttää sitoutumista kaikkiin kolmeen kertaan.

Ryhmä on maksuton.

Ilmoittautuminen