Vauhtia rinteessä klo 10-16, Sappee (Pälkäne)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 11.2.2024
Päättyy: 11.2.2024

Tervetuloa soveltavan alppihiihdon ja lumilautailun kokeilutapahtumaan Sappeen rinteille (Sappeenvuorentie 200, 36450 Salmentaka). Kokeilutapahtuma on suunnattu vaikeasti vammaisille lapsille ja aikuisille, jotka käyttävät liikkumisessaan apuvälineitä.

Opetus on tarkoitettu ensisijaisesti henkilöille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta kelkkalaskettelusta / lumilautakelkasta tai henkilöille, joiden laskettelun apuvälineiden tarve on muuttunut.

Laskijoiden toivotaan ilmoittautuvan opetukseen yhdessä oman avustajan kanssa. Avustajalta odotetaan hyvää laskettelutaitoa. Ilmoittautuneelle laskijalle ja hänen avustajalleen varataan 75 minuuttia kestävä henkilökohtainen opetusaika. Opetusaika ilmoitetaan ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen sähköpostilla. Ilmoittautuessasi voit esittää toiveen opetusajasta.

Päivän tavoitteena on saada kokemusta ja taitoja, jotta laskija voi käydä jatkossa rinteessä oman avustajan kanssa.

Hinta

Opetuksen omavastuuosuus on 20 €/laskija, sisältäen soveltavan alppihiihdon välineet ja tarvittaessa välineet opetuksen ajaksi myös avustajalle. Hinta ei sisällä vakuutusta.

Ilmoittautuminen

Paikkoja on rajoitetusti.  Sitova ilmoittautuminen 28.1.2024 mennessä tämän sähköisen linkin kautta (avautuu uuteen ikkunaan). Mikäli ilmoittautuneita tulee runsaasti, Malike pidättää oikeuden valita laskettelukokeiluun osallistuvat henkilöt. Mukaan päässeitä kontaktoidaan erikseen.

Päivä toteutetaan yhteistyössä Malike ja Suomen CP-liitto.

sinipukuinen mies laskettaa lumilaudalla olevaa pikkupoikaa rinnettä alas. Pojalla on musta haalari ja hän hymyilee iloisesti.
Kuva: Ville Muranen