Vasta saatu harvinainen diagnoosi perheessä -verkkokeskustelu

Tapahtuma alkaa 21 päivän päästä
Alkaa: 1.3.2023
Päättyy: 1.3.2023

Järjestämme 1.3. klo 17.00-19.00 verkkotilaisuuden vanhemmille, joiden lapsi on hiljattain saanut harvinaisen diagnoosin. Verkkokeskustelu tarjoaa mahdollisuuden pureskella vasta saatua diagnoosia, kuulla tarjolla olevista palveluista ja tavata verkon välityksellä muita samassa tilanteessa olevia. Mukaan voi halutessaan tulla vain kuulolle. Keskusteluissa on mukana alustajana perinnöllisyyslääkäri Helena Kääriäinen sekä Harvinaiskeskus Norion väkeä. Järjestämme vuoden aikana neljä samankaltaista iltaa. Seuraavat verkkokeskustelut ovat 7.6., 6.9. ja 29.11. Verkkokeskustelu toteutetaan Teams-alustalla, linkki keskusteluun lähetetään ilmoittautuneille keskustelua edeltävänä päivänä. Ilmoittautumiset 28.2.2023 mennessä. Klikkaamalla tästä pääset Webropolin ilmoittautumislomakkeeseen

Maaliskuussa alkaa verkossa vertaistuellinen keskusteluryhmä Mitäs nyt? -ryhmä. Ryhmä on tarkoitettu vanhemmille, jotka ovat hiljattain saadun lapsen harvinaisen diagnoosin tai epäillyn harvinaisen sairauden myötä uuden edessä. Lue lisätietoja täältä!

Lämpimästi tervetuloa mukaan suosittuun iltaan!