Teemaviikko 2023: Kohtaa Mut -tapahtuma Vantaalla

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 2.12.2023
Päättyy: 2.12.2023

Vantaalla järjestetään suuri Kohtaa Mut -tapahtuma Kehitysvammaisten ihmisten oikeuksien viikon kunniaksi. Kutsumme teidät mukaan tapahtumaan!

Tapahtuma-aika: lauantai 2.12.2023 klo 11-13.

Paikka: Jumbon kauppakeskus Vantaa, promootiopaikka Marimekko-myymälän edessä, kauppakeskuksen sisällä.

Ohjelma: Tervetuloa juttelemaan itsemääräämisoikeudesta! Jaamme Kohtaa Mut-ilmapalloja, karkkeja ja muuta teemaan sopivaa. Verkostoidutaan ja nautitaan joulukuun alkamisesta!

Tapahtuman järjestää Vantaan Kehitysvammaisten Tuki ry. Yhteistyökumppanit ovat Vantaan Kaupunki, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue, Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Suomen YK-liitto, Kehitysvammaliitto, Pääkaupunkiseudun omaishoitajat ry sekä kehitysvammaiset lapset ja nuoret sekä heidän avustajansa.

Lisätietoja tapahtumasta löytyy täältä.