Lumi-ilta klo 16.30-18.30, Hirvensalon hiihtokeskus (Turku)

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 27.2.2024
Päättyy: 27.2.2024

Iloski ry ja Terapiayhdistys Sateenkaari ry järjestävät koko perheen lumi-illan. Tapahtumassa on mahdollista päästä kokeilemaan talviliikkumisen ja -liikunnan välineitä sekä eri lumilajien harrastusmahdollisuuksia matalalla kynnyksellä. Paikalla soveltavan lasketteluseura Iloski ry ohjaamassa laskettelua sekä Malike-toiminta mahdollistamassa toimintavälineiden kokeilua.

Kenelle

Tapahtuma on suunnattu liikunta-, aisti- ja kehitysvammaisille ihmisille ja heidän avustajille sekä perheenjäsenille.

Missä

Hirvensalon hiihtokeskus (osoite Kakskerrantie 111, Turku)

Ohjelmassa

Ohjelmassa laskettelua (pystylasku ja kelkka), pulkkailua ja hiihtoa. Malike mahdollistaa liikkumisessaan apuvälinettä käyttävien ihmisten osallistumista pulkkailuun ja hiihtoon. Tule kokeilemaan ja saamaan tietoa erilaisista talvella käytettävistä toimintavälineistä. Tapahtuman ohessa on lisäksi mahdollista seurata Iloski ry:n soveltavan laskettelun harjoituksia.

Mukaan voi saapua joustavalla aikataululla, kokoontuminen välinevuokraamon / lastenrinteen edessä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset ti 20.2. mennessä. Tapahtumaan osallistuvilta pystylaskijoilta (myös avustajilta) pyydetään ilmoittamaan pituus, paino ja kengän koko välinevuokraa varten. Mukaan voi ottaa myös omat välineet.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset: info.iloski@gmail.com
puh. 044 363 4400 / Iloski ry