Jäsenyhdistysten verkkotreffit: Uusi vammaispalvelulaki

Tapahtuma alkaa 36 päivän päästä
Alkaa: 27.11.2024
Päättyy: 27.11.2024

Tervetuloa Jäsenyhdistysten verkkotreffeille keskiviikkona 27.11.2024 kello 17-19!

Huom! tämän illan verkkotreffit alkavat poikkeuksellisesti jo klo 17.

Illan aiheena on Uusi vammaispalvelulaki, joka tulee voimaan 1.1.2025.
Aiheesta ja ajankohtaisesta tilanteesta tulevat kertomaan Tukiliiton juristit ja asiantuntijat.

Iltaan ei tarvitse ilmoittautua. Illan kokouslinkki päivitetään tähän marraskuussa.

Jäsenyhdistyksemme:

• Kokoontukaa yhteen kuulemaan ja keskustelemaan asiasta.
  • Järjestäkää tälle illalle 27.11. paikkakunnallenne ns. etäkatsomo, jonne kaikki asioista kiinnostuneet jäsenenne voivat tulla.
  • Näin nekin jäsenenne, joilla ei ole itsellä nettiyhteyttä, pääsevät asian äärelle ja tulevat tietoisiksi muutoksista.
  • Olemme kaikki uuden tilanteen edessä, niin on hyvä yhdessä keskustella asioista ja vaihtaa ajatuksia.

Tervetuloa iltaan mukaan!

Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet

Voit osallistua tapahtumaan videopuheluna Teams-verkkoalustalla. Videopuhelussa voit kuunnella, katsella, jutella ja osallistua. Tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Lisäksi tarvitset laitteeseesi myös nettiyhteyden.

Selkeät ohjeet Teamsin käytöstä on tehty Tukiliiton Elämä omaksi -hankkeessa. Näet ohjeet ja ohjevideot tästä linkistä
Tukiliiton selkeät Teams-ohjeet