Hyvällä mielellä -työpajat

Tapahtuma alkaa 162 päivän päästä
Alkaa: 7.10.2024
Päättyy: 11.10.2024

Torstaina 10.10 on maailman mielenterveyspäivä ja Tukiliitossa ollaan sen kunniaksi viikon joka arkipäivä klo 13-14.00 hyvällä mielellä!

Järjestämme verkossa maanantaista – perjantaihin työpajoja, joiden teemana on hyvä mielenterveys. Työpajat ovat selkokielisiä ja soveltuvat niin yksittäisille osallistujille kuin pienille ryhmille ohjaajien kanssa. Voit tulla mukaan työpajaan kotoasi tai ryhmän kera vaikkapa päivä- tai työtoiminnasta.

Työpajoissa käytämme työskentelymateriaalina selkokielistä Hyvällä mielellä-kurssia. Kurssi löytyy Hyvä kysymys- verkkoalustalta. Voit tutustua kurssin sisältöön tästä Käymme joka päivä läpi yhden jakson kurssista.

Työpajat ovat maksuttomia ja ne toteutetaan Teams -sovelluksessa. Jos osallistutte työpajaan ryhmänä, varatkaa iso näyttö ja kaiuttimet.

Ilmoittaudu  työpajoihin viimeistään torstaina 3.10 tästä  Saat kutsulinkin ja osallistumisohjeet sähköpostiisi perjantaina 4.10.