Aikuisten sisarusten tapaaminen

Tapahtuma on päättynyt
Alkaa: 22.5.2021
Päättyy: 23.5.2021

Erityinen sisaruus -toiminta järjestää oman vertaistapaamisen aikuisille sisaruksille. Tapaaminen järjestetään vallitsevan koronatilanteen takia yhdistettynä verkko- ja paikan päällä toteutettavana tapaamisena. Tapaaminen on tarkoitettu aikuisille (18+), joiden sisaruksella on/on ollut mikä tahansa pitkäaikaissairaus tai vamma.

Tapaaminen tarjoaa mahdollisuuden pysähtyä erityiseen sisaruuteen liittyvien asioiden äärelle, kokemusten vaihtamista muiden sisarusten kanssa, ymmärtävän ympäristön ja mukavaa yhdessäoloa ammattilaisten ohjauksessa.

Etäyhteyksillä Teamsissä ja Jyväskylässä, kylpylähotelli Laajavuoressa

Paikan päälle Jyväskylään, kylpylähotelli Laajavuoreen (Laajavuorentie 30) voidaan ottaa mukaan 9 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Samanaikaisesti toteutuu myös verkkotapaaminen etäyhteyksillä Microsoft Teams-alustalla. Etäyhteyksillä mukaan mahtuu 12 osallistuu ilmoittautumisjärjestyksessä. Osa ryhmäkeskusteluista pidetään yhdessä etäyhteyksillä ja paikan päällä osallistuvien kesken ja osassa jakaudutaan erillisiin pienryhmiin omien ohjaajien johdolla.

Tapaaminen alkaa lauantaina 22.5. klo 12 ja päättyy su klo 14 mennessä. Lauantain yhteinen ohjelma toteutuu kello 12 –18 välillä ja sunnuntaina kello 12 – 14 välillä. Tapaaminen on osallistujille maksuton.

Paikan päällä osallistuville tapaaminen sisältää täysihoidon kylpylähotellissa ja ohjelman. Matkakuluista jokainen vastaa kuitenkin itse. Etäyhteyksillä osallistuville tarjotaan myös omaa pientä ekstraa.

Ilmoittautumiset 9.5. mennessä
klikkaamalla tästä ilmoittautumislomakkeeseen.