2. Yhdenvertaisuutta toimintavälineillä -aamukahvit (Vantaa) klo 9.00-10.30

Tapahtuma alkaa 48 päivän päästä
Alkaa: 14.6.2024
Päättyy: 14.6.2024

Hei vantaalainen! Miten saada lisää liikkumisen apuvälineitä kaikkien kuntalaisten käyttöön?

Tule mukaan Vantaan toiseen aamuiseen verkkotapahtumaan, jossa keskustellaan jokaisen kuntalaisen mahdollisuuksista osallistua.

Yhdenvertaiset kuntalaiset

Jotkut ihmiset tarvitsevat tukea ollakseen yhdenvertaisia kuntalaisia. Erilaiset apu- ja toimintavälineet ovat tapa tukea heitä. Ne mahdollistavat mm. osallistumisen koulun, liikunta- tai nuorisotoimen sekä seurojen ja yhdistysten järjestämään toimintaan, jossa liikutaan metsässä, lumella tai vaikka pyöräillään.

Osa Suomen kunnista on hankkinut yhteisiä välineitä, joita kuntalaiset voivat lainata. Tämä lisää merkittävästi ihmisten yhdenvertaisuutta.

Yhteistyössä

Alustajina toimivat Tanja Tauria ja Kari Vuorenpää Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminnasta.

Verkkotapahtuman järjestävät Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta ja Vantaan kaupungin liikunnan palvelualue.

Osallistuminen

Kutsu on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille ja voit jakaa sitä omissa verkostoissasi. Ei ennakkoilmoittautumista. Verkkotapahtumasta ei tule jälkitallennetta.

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä (siirtyy Teams-alustalle uuteen ikkunaan).