Malikkeelle lähes 30 000 euroa Partioaitan Ympäristöbonusta

30.01.2023

Valtavan suuri kiitos kaikille Partioaitan 365-klubilaisille tuestanne! Lahjoituksella hankitaan maastoliikkumiseen soveltuvia välineitä, joilla vaikeasti vammaiset lapset pääsevät yhdenvertaisesti luontoon.

Partioaitan Ympäristöbonustilaisuudessa 26.1.2023 julkaistiin vuoden 2022 aikana kerätty lahjoitussumma. Malikkeen Vammaiset lapset yhdenvertaisesti luontoon -hanke on yksi lahjoituksen saajista.

Partioaitan lahjoitussumma muodostuu yrityksen kanta-asiakasjärjestelmän, 365-klubin, kautta tehdyistä ostoista, joista yksi prosentti ohjataan hyväntekeväisyyteen Ympäristöbonuksena. Ympäristöbonus jaetaan luonnonsuojelu- ja yhteiskuntavastuukohteille, jotka klubilaiset ovat valinneet äänestämällä.

Lähes 30 000 euroa Malikkeen toimintaan

Torstaina 26.1.2023 järjestetyssä jännittävässä julkaisutapahtumassa paljastettiin vuoden 2022 aikana kerätty lahjoitussumma. Kokonaissumma oli huimat 149 028 euroa, joka jaettiin tasan kaikkien viiden keräyskohteen kesken, 29 806 euroa jokaiselle.

Vuoden 2022 kohteina olivat Luonnonperintösäätiö, Mielenterveyden keskusliitto, Suomen luonnonsuojeluliitto, Kehitysvammaisten Tukiliiton Malike-toiminta sekä Pidä Saaristo Siistinä ry.

Valtavan suuri kiitos Partioaitan 365-klubilaisille tuesta! Lahjoituksen turvin #Malike hankkii maastoliikkumisen toimintavälineitä ja maastopyörätuoleja, joilla vaikeasti vammaiset lapset pääsevät yhdenvertaisesti luontoon. @partioaitta

”Partioaitta on lahjoittanut yhteensä 800 000 euroa Ympäristöbonusta luonnon monimuotoisuuden ja luonnossa liikkumisen edistämiseksi. Menen itse sanattomaksi, kun kertaan niitä uskomattomia asioita, joita olemme saaneet aikaan Ympäristöbonuksella vuosien mittaan. Teemme 365-klubilaisten kanssa yhdessä hyvää ja vuosien aikana olemme kerryttäneet ison summan Suomen luonnon hyväksi”, kertoo Partioaitan toimitusjohtaja Nina Ehrnrooth.

Valtavan suuri kiitos kaikille Partioaitan 365-klubilaisille tuestanne! Tulevalla lahjoituksella

• Malike hankkii maastoliikkumiseen soveltuvia toimintavälineitä ja maastopyörätuoleja, joilla vaikeasti vammaiset lapset pääsevät yhdenvertaisesti luontoon ja kansallispoluillemme.
  • Lisäksi Malike järjestää kuluvan vuoden aikana ainakin kolme maksutonta metsäretkeä Suomen kansallispuistoihin ja metsiin. Retkien suunnittelu on jo aloitettu ja voit lukea niistä lisää tapahtumakalenteristamme.
Kuvassa Malikkeen suunnittelija Inka Kurki Partioaitan lahjashekki kädessä.
Malikkeen suunnittelija Inka Kurki kävi vastaanottamassa Ympäristöbonuksen lahjashekin.

Voit katsoa koko Ympäristöbonustilaisuuden klikkaamalla alla olevaa YouTube-kuvaketta.