Uutta kohti -seminaari 17.3.2023

27.02.2023

Me Itse ry:n seminaarissa Tukiliiton vammaispalvelujen asiantuntija Anne Saarinen kertoo uudistuvista vammaispalveluista. Luvassa myös näkemyksiä hyvinvointialueista ja lopuksi syntyneitä kysymyksiä varten paneeli.

Tervetuloa Uutta kohti -seminaariin perjantaina 17.3.2023 kello 16.30–19. Paikkana on Tampere-talon Duetto 1 -sali, osoitteessa Yliopistonkatu 55, Tampere. Seminaarin järjestää Me Itse ry, joka on kehitysvammaisten ihmisten oma yhdistys.

Uutta kohti -seminaari
17.3.2023 kello 16.30

Seminaarin avaa Me Itsen puheenjohtaja Jaana Nordlund.

Uudistuvista vammaispalveluista kertoo Kehitysvammaisten Tukiliiton vammaispalvelujen asiantuntija Anne Saarinen.

Kokemuspuheenvuoroja pitävät

• Janne Siltanen, Rovaniemi
  • Elina Jääskeläinen, Hyvinkää ja
  • Esa Peltonen, Tampere.

Uutta kohti hyvinvointialueilla -aiheesta kertoo näkemyksiään

• Ulla Topi, Salo
  • Heikki Suvilehto, Pyhäjärvi ja
  • Suvi Ontto-Panula, Seinäjoki

Luvassa on myös paneelikeskustelu, jossa yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä, joita puheenvuorot ovat herättäneet. Seminaari maksaa 20 euroa (sisältää tulokahvit klo 16) ja tilaisuus päättyy kello 19.

Ilmoittautuminen seminaariin 12.3.2023 mennessä tästä linkistä:

Tervetuloa mukaan!