Lomailemme heinäkuun

22.06.2023

Tukiliiton koko henkilökunta lomailee heinäkuussa. Tukiliiton lakineuvonta on vuosilomalla juhannuksesta alkaen, 26.6.–31.7. jolloin ei myöskään ole puhelinaikoja. Malike lomailee heinäkuun ajan, toimintavälineitä ei voi noutaa eikä palauttaa tänä aikana. Norion puhelin ja yleinen sähköposti ovat kiinni 1.–31.7. Toivotamme leppoisaa kesää kaikille!

Tukiliiton lakineuvonta lomailee 26.6.–31.7.
Loman aikana lakineuvonnan sähköpostiin tulleita viestejä emme lue, joten jos asia on elokuun alussa edelleen ajankohtainen, kannattaa lähettää asiasta uusi viesti osoitteeseen
lakineuvonta@tukiliitto.fi

Elo-syyskuussa lakineuvonta palvelee puhelimitse
ma ja to klo 10–14 sekä ke klo 12–15.
Käytössä on yhteinen neuvontanumero 040 177 3 771.

Kiireellisissä tilanteissa lakineuvonnan loman aikana apua kannattaa etsiä esimerkiksi kotisivuiltamme: www.tukiliitto.fi/tuki-ja-neuvot sekä Vammaispalvelujen käsikirjasta.

Voit myös yrittää kääntyä esimerkiksi kunnan sosiaaliasiamiehen tai paikallisen oikeusaputoimiston puoleen.

Malike lomailee 1.–31.7.
Malikkeen porukka lomailee koko heinäkuun. Toimintavälineitä ei voi noutaa eikä palauttaa tänä aikana, eivätkä Matkahuollon rahdit tavoita meitä lomaillessamme. Huomioithan tämän välinevuokrauksia ja -varauksia tehdessäsi.

Norio lomailee 1.–31.7.
Tänä aikana puhelimeen tai yleiseen sähköpostiin ei vastata.

Jäsenpalvelu on suljettu heinäkuun ajan.

Myös keskustoimiston puhelinvaihde 0400 968 200 on kiinni.

Tukiliiton henkilökunta lomailee. Toivotamme hyvää kesää kaikille. Nähdään elokuussa!